baby hangmat

hallo,

wie heeft er ervaring met een baby hangmat.
en hoelang mogen ze hier in liggen. en tot welke leeftijd.

ik heb ook een baby bag gezien. dat is een hangmat en een buikdrager.
heeft iemand ook ervaring met deze.

groetjes henny
 
Ik heb zo'n hangmatje voor alle vier gebruikt. Bij de eerste in de box, bij de 2e zo'n standaart bij gekocht. De 2e is in de zomer geboren en lag vaak buiten in zijn matje!! Hij vond het heerlijk. Bij de 3e minder gebruikt, en nu bij de 4e haast niet, alleen in de zomer. Als ze klein zijn is het een fijn ding, ik zette de standaart dmv blokjes strakker, zodat mijn kindjes er niet uit konden rollen, de zijkanten trokken zo verder omhoog. Ze rollen er echt niet zomaar uit. Je moet ze wel in de gaten houden en leren dat je oudste er van af blijft!! Hier mochten ze er niet aan komen, wel ernaast staan, maar de vingers ervan af. Anders was het natuurlijk gewelig om te schommelen, maar dat vond ik te gevaarlijk.

Groetjes Gonda
 
hoi, mijn zoontje is nu 11 mnd en heeft zowiezo t/m 3 mnd in het hangmatje in de box gelegen hij vond het heerlijk heb wel het idee dat het hem geholpen heeft zijn rust en geborgenheid te vinden omdat het een beweeglijk baasje is en zichzelf soms behoorlijk in de weg zit.
succes groetjes elles
 
Wij hebben de hangmat (Intratuin) ook veel gebruikt. Inderdaad lekker buiten in de zomer.
Nu is Simon 9 maanden en ligt er af en toe nog in te 'chillen'. Ik verwacht hem nog lang te gebruiken. Ze mogen er tot 30 kilo in!
 
Heel fijn zo'n hangmat in de box. Quinn ligt erin vanaf dat hij 4 weken is. Hij moet eigenlijk diagonaal in de box, maar wij hebben hem gewoon recht erin gehangen. Zo kan hij gewoon blijven hangen als Quinn op de normale manier in de box ligt.
We hangen hem pas diagonaal als Quinn er zo niet meer in past.
De hangmat kost 20 Euro bij Prenatal. Ik weet niet hoeveel zo'n babybag kost.
 
Hoi,

Ik heb de babybag. Ik heb hem heel veel gebruikt. Ideaal. Het hangmatje heb ik gebruikt totdat mijn dochter 4 maanden was, want toen kon ze zich omdraaien en vond ik het een beetje eng. De buikdrager heb ik heel lang gebruikt (tot ze 10 mnd. was). Ik vond het wel jammer dat de slendang manier van dragen (dus in de voedingshouding) heel snel te klein werd. Verder vind ik het een ideaal ding. Hij kan zo in de wasmachine en is heel makkelijk mee te nemen. (Vond hem wel duur; 40 euro voor 3 lapjes stof!)

groetjes,

Desiree
 
Terug
Bovenaan