baby heeft haar eigen ritme

Mijn kleintje heeft al een heel eigen ritme,s,ochtends rond een uur of 9 voel ik haar heel goed altijd,en dan slaapt ae weer een tijdje tot een uur of 4,rond etenstijf waord ze dan weer wakker haha alsof ze het weet dat er voedsel binnekomt!
En dan rond een uur of 9 is het weer druk!!!
En s,nachts rond een uur of 4 a5 trapt ze me ook altijd even wakker,soms zo erg dat ik niet meer in slaap kom!
Hebben jullie kindjes ook al zon, ritme??
31wk5dg

ja nou ritme.. de mijne beweegt de hele dag!!!!

ik zat te lezen dat ze 20 van de 24 uur nog slapen maar lijkt wel omgedraaid...

sochtends als ik wakker wordt 7,15 uur effe flink bewegen en dan is het meestaql voor mij haasten kind aankleden en klaarmaken voor school dan in de auto op weg naar school flink trappen
en dan terug weg flinke bewegingen... en dan doe ik meestal kop thee flink actief... en nu nog steeds haha mn hele buik gaat op en neer hahah

en meestal s avonds in bed effe flinke bewegingen en schoppen en als ik ga slapen slaapt ze ook denk.. wordt er in ieder geval niet wakker van haha

daan

zit niet echt een ritme in..,als ik wakker wordt dan voel ik hem,in de auto ook altijd,dan krijg ik ook altijd harde buiken..en dan over de hele dag wat verspreid krijg ik flink wat schoppen.
vind hem wel sinds een week of 2 wat rustiger dan eerst.
zal ook minder ruimte krijgen hahaha
we voel ik dat hij vaak de hik heeft!
mijn 1ste was ook zoon drukte makertje..kon met 35 weken altijd zn kontje pastpakken,was heeel leuk altijd!

Ons mannetje voel ik meestal ook in een bepaald ritme. Sommige dagen een uitzondering, maar over het algemeen toch wel een eigen ritme al.
Meestal als ik 's morgens opsta dan is ons mannetje flink actief. Ook tussen de middag wanneer ik even op bed ga en tijdens het eten koken ook altijd en 's avonds zo tegen half 10 en als ik op bed ga, besluit meneertje flink te gaan gymastieken in me buik, want dan gaat me buik flink te keer. 's nachts als ik eruit om te plassen tussen half 3 en 3 uur, is ons mannetje daarna ook altijd even flink actief, zodat ik maar moeilijk weer in slaap kom. Maar deze knul is wel een stuk rustiger in me buik dan dat yordi was, want die was altijd actief in me buik.

Hier ook geen vast ritme, behalve ALTIJD na het eten gaan draaien, heel fijn haha
En hij heeft wel af en toe de hik de laatste tijd ja en dat steeds op dezelfde plek. dan blijf ik rustig zitten omdat ik hoop dat hij dan sneller tot normale adem komt?! je kan hem niet helpen he

soms ook golfbewegingen van de buik te zien inderdaad maar ik kan zelf nog niet zien of voelen hoe hij ligt.

soms word ik wakker van geschop maar ik vind het (nog wel?) gezellig, oja jij bent er ook denk ik dan! goedemorgen!

Terug
Bovenaan