<div class="kvgmc6g5 cxmmr5t8 oygrvhab hcukyx3x c1et5uql ii04i59q" style="overflow-wrap: break-word; margin: 0px; white-space: pre-wrap; font-family: 'Segoe UI Historic', 'Segoe UI', Helvetica, Arial, sans-serif; color: #050505; font-size: 15px;"><div dir="auto" style="font-family: inherit;">Vraagje, kan een baby van 5 weken oud al een voorkeur voor zijn mama hebben? <span style="font-family: inherit;">Ik was namelijk gisteren 3 uurtjes van huis en mijn man was alleen met met mijn zoon, maar mijn zoon heeft 1,5u gehuild en was ontroostbaar. Ik kom thuis en bij mij was die gelijk rustig. </span></div></div><div class="cxmmr5t8 oygrvhab hcukyx3x c1et5uql o9v6fnle ii04i59q" style="overflow-wrap: break-word; margin: 0.5em 0px 0px; white-space: pre-wrap; font-family: 'Segoe UI Historic', 'Segoe UI', Helvetica, Arial, sans-serif; color: #050505; font-size: 15px;"><div dir="auto"> </div><div dir="auto" style="font-family: inherit;">En zo ja hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn man ook een betere band met onze zoon krijgt? Alvast bedankt voor de reacties!</div></div>