baby hogerig?

hey allemaal ffies een vraag

onze kleine man is sinds 2 dagen een beetje suit zijn doen.in het begin had hij last van darmkrampjes en kon moeilijk peopen dus heb ik hem omneo gehaald bleek dat dat hielp maar na een tijdje gaf hij na de voeding steeds beetjes over dus ik johannes broodpitmeel opgehaald en dat hielp. mnr sliep toen al een beetje door maar nog niet helemaal ik dus bambix voor de nacht 2 theelepeltjes en mnr slaapt door.
nu is het zo dat hij meer slaapt dan die 3 uurtjes overdag (3,5 tot4,5) en na de voeding(200 cc) nog beetje jengelt of hij meer wil 10 min later is dat over en speelt of slaapt hij gewoon maar wel zuigbehoeft dus de speen of vingertjes....
wat denken jullie stoppen met omneo en de gewone nutrilon geven of voor hongerige baby's(forte) HELP!!!

PS: onze babe is 2.3 maand oud a.s maandag is hij 3 maand
 
Als hij met deze voeding tevreden is zou ik er gewoon mee doorgaan. Waarom veranderen als het goed gaat? Ik had ook hongerige baby's en ben tot ze een jaar werden altijd de voeding voor hongerige baby's blijven gebruiken.
 
Heey,

Als dit nu goed werkt zou ik het ook volhouden. Vaak moeten ze even wennen aan de overgang, misschien dat hij daardoor wat meer slaapt. Maar dan heb je fijn even de tijd voor jezelf, of je huishouden haha!
 
Terug
Bovenaan