Baby huilen en piepen in slaap

<p>Mijn zoontje van ruim 6,5 maand huilt en piept ineens in zijn slaap. Ik ren net naar boven omdat hij aan het huilen was en hij al een aantal dagen ziek is. Ik doe zijn deur open en meneer ligt nog prinsheerlijk te slapen, maar in zijn slaap dus blijkbaar te huilen/piepen. Herkent iemand dit en is dit een fase? Want ik vind het echt heel zielig om hem zo te zien in zijn slaap. Of komt dit wellicht omdat hij zich niet lekker voelt?</p>

Denk idd omdat hij zich niet lekker voelt. Maar kan ook een droom zijn ofzo. Mijn dochter piept soms ook ff in dr slaap of maakt een blij geluidje dan denk ik oh ze is wakker maar dan droomt ze 

Hoi,Mijn dochter van 6 mnd doet het ook. Is al meerdere keren gebeurt en ik kijken maar ze slaapt. Ben ene kant blij om te lezen dat een andere baby van 6mnd het ook doet?. Denk dat het een fase is, me dochter was wel ziek maar nu niet meer (beetje hoesten maar geen koorts en nog dezelfde eetlust) en doet het nog steeds. 

Ook hier komt dit met regelmaat voor.Ze heeft altijd al veel geluidjes gemaakt maar het is nu inderdaad soms echt alsof ze heel hard huilt en dan kijk je en helemaal niks aan de hand!Ze is ook niet helemaal lekker verkouden enzo dus wie weet heeft het daarmee te maken?Vind het nu toch even een heel ander meisje denk door de sprong waar ze nog een paar dagen in zit! 

Terug
Bovenaan