Baby huilt al maanden in zijn slaap

<p>Ons zoontje, nu 11 maanden, was vanaf zijn geboorte een huilbaby, hij bleek verborgen reflux te hebben. Na twee bezoekjes aan de ostheopaat en medicatie, kregen we een heel ander kind terug en konden eindelijk echt van hem genieten. Hij heeft een pittig karakter en is fysiek erg sterk, rolde vanaf 3 maanden om en staat sinds hij 9 maanden is. Vanaf 3 maanden naar kdv en kon hij zonder nachtvoeding en sliep van 23.00 tot 07.00. Toen hij 6 maanden was hield dit op, hij begon in de nachten veel te huilen. Dit begint rond 22.00 (Als wij gaan slapen) en we moeten er soms wel 20 (!!) keer uit. Het is dan een kwestie van even recht leggen of instoppen en soms speentje geven, dan slaapt meneer weer verder, maar is voor ons slopend... hij is nu 11 maanden dus we slapen al bijna een half jaar niet meer aan één stuk meer dan 2 a 3 uur.. we hebben tot nu toe al veel geprobeerd, laten huilen, niet laten huilen, uit bedje, niet uit bedje, flesje, luier, niets zeggen, wel iets zeggen, nachtlampje, donker, bedje omhoog, oren laten nakijken, echt alles wat je zelf kunt bedenken en medisch is er niets mis met hem... herkent iemand dit en heeft iemand een "gouden tip"? We zijn inmiddels wanhopig aan het worden... overigens gingen we twee weken met hem op vakantie en meneer sliep toen door! Eenmaal thuis weer terug bij af... :(</p>

Lees even mee zelf net een soortgelijke topic geplaatst! Wat ik wel kan zeggen.. ik herken veel van je verhaal. Al 8,5 maanden doodop! Hier ook een erg actief en pittig jongentje.

Lees even mee zelf net een soortgelijke topic geplaatst! Wat ik wel kan zeggen.. ik herken veel van je verhaal. Al 8,5 maanden doodop! Hier ook een erg actief en pittig jongentje.

Het is inderdaad erg zwaar, zijn kamertje is goed geventileerd en geïsoleerd, dus rond de 18 graden.. we hebben niets in zijn kamertje veranderd, het is nog net zo als vanaf de geboorte..

Heel fijn voor mij om te lezen dat wij dus niet de enige zijn! Dat sterkt me ook wel, gisteravond voor het eerst sleepz junior siroop gegeven, het inslapen is overigens geen probleem, we zijn er 14 keer uit geweest dus ik kan nog niet zeggen dat de siroop helpt...

Terug
Bovenaan