Baby huilt bij opdienen avondeten

Hallo,

ons zoontje is 7 weken jong en elke keer als we het avondeten opdienen en hij ligt in de box begint hij enorm te huilen. We hebben het idee dat hij niet tegen etensluchten kan. Hij wordt zelfs wakker ervan als hij ligt te slapen.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? En enig idee wanneer en of dit over gaat, dat een kindje er overheen groeit.

tot nu toe hebben we bijna geen rustig avondmaal gehad, meestal leggen we hem in bed te huilen maar dat eet niet relaxt.

Ik ben benieuwd.

Joyce

Ik vrees dat het NIET aan jouw kindje ligt. Veel baby's hebben rond etenstijd een huiluurtje. Onze jongste dochter van 9 weken heeft het ook. Wat bij haar helpt is haar op tafel in de wipstoel erbij zetten. Dit doen we nu een weekje en het helpt. Misschien bij jou ook. Weet dat het tijdelijk is.

Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat dit het is maar ik weet wel dat het heel vaak voor komt dus niks om je zorgen over te maken.

Hier hetzelfde, brullen als een dolle rond die tijd. Sowieso huiluurtje tussen 17u en 19u.

Hij krijgt tussen 15u en 16u de fles, slaapt daarna maximaal een half uurtje. Rond 18u heeft ie dan ook honger, maar dan eten wij ook, dus moet ie ff wachten. Wij zetten hem er ook bij in de wipper.

Terug
Bovenaan