baby huilt de hele dag om aandacht! Tips aub :(

<p>Hallo dames!</p><p>ik weet even niet meer wat ik moet doen.. mijn baby van nu 14 weken huilt de hele dag door om aandacht! Ze wil continue opgepakt worden. Dit komt omdat mijn baby reflux en koemelkallergie heeft en ik haar sinds haar geboorte continue moest oppakken.. zij krijgt dieetvoeding nu en is een stuk rustiger en huilt het meeste van de tijd nu echt voor aandacht. Het moment wanneer ik haar oppak is ze direct stil en aan het lachen! Hoe leer ik haar dit af?? Ik laat haar wel eens een halfuur huilen maar ze blijft maar huilen!  Ze stopt gewoon echt niet tot dat ik haar oppak.. heeft iemand tips? En nee met een draagdoek de hele dag rondlopen gaat niet omdat 1. Ik problemen met mijn rug heb en 2. Ze moet dit toch echt af leren..</p><p> </p><p>iemand tips??? :(</p><p> </p><p> </p>

Misschien samen met haar spelen op een kleed. Los van elkaar.  Jij bent wel in de buurt maar je hebt haar niet vast. Ga samen kijken naar dingen etc etc. Probeer t dan de volgende keer dat jij een stukje verder zit. Zodat ze alleen kan spelen. En dan steeds meer uitbouwen. Ze is t natuurlijk niet vb 1 op de andere dag verleerd

Ze is pas 14 weken. Na een rottijd met buikpijn en een zere keel ben jij haat veilige haven. Bij mama is alles goed. Het is lastig omdat ze nog niet echt zelf spelen maar het komt echt goed. Het is goed om haar niet altijd te pakken maar iets afleren op deze leeftijd. Hier 9maanden en kma huilt soms ook tot ze opgepakt wordt en hangt dan de clown uit. Ik heb geleerd van de momenten te genieten en de vrijheid komt echt terug

Lekker bij je houden. Evt in draagdoek zodat je je handen wat meer vrij hebt?en begint sprong 4 niet ong bij 14 weken? Bij ons was hij heel heftih met inderdaad eindeloos gehuil en alleen blij als we hen oppakten en bij ons hielden. Pittige tijd, maar gaat echt weer over!

Ik heb oei, ik groei gelezen en het heeft me zo goed geholpen mijn dochtertje te begrijpen. Vooral waarom ze aan het huilen was. Het is mijn eerste kindje dus alles was nieuw voor mij. En wat gebruiker10094543 zegt is waar. Jij bent haar veilige haven.Maak je geen zorgen. Mijn dochter wou ook vaak opgetild worden, maar zodra ze kon lopen wou ze niets anders dan zelf lopen! 

Mijn dochter is ook 14 weken. Hier exact t zelfde. Denk dat het inderdaad met een sprongetje te maken heeft, zoniet is het ook goed hoor. Snap dat het heel vermoeiend kan zijn..mijn rug is inmiddels helemaal naar de ‘klote’ van het dragen ( sorry ). Ik praat heel veel met mn dochter soms zelfs 4x zelfde verhaal omdat ik het anders ook niet meer weet..maar het helpt, als ik op afstand ben praat ik verder dan is ze wat rustiger. Als ik haar neerleg dan vertel ik haar wat ik ga doen en dat ik zo terug ben. Heel gek maar heb het gevoel dat ze mij begrijpt en daardoor rustiger is. Wat ook leuk is, kies een liedje uit en zing dit vaak met haar en als je even op aftand bent blijf je zingen dan weet ze dat mama in de buurt is. 

Ik had precies hetzelfde rond de 14 weken! Volgens mij begon t bij mij wat eerder, aangezien hij telkens te vroeg in zijn sprongetje zit. Jeetje, wat was die sprong heftig zeg!! Heeft hier toen 2 weken geduurd! Ook huilen huile huilen! Alleen maar op de arm, voor de rest was niks goed.  Maar daarna echt ruim 1,5maand een heel vrolijk mannetje gehad. Nu sprong 5 is t weer op en af, maar (nog) lang niet zo heftig als sprong 4!! Succes ermee, het komt echt goed!

Terug
Bovenaan