Baby huilt en krijst de hele dag door

<p>Dag dames,</p><p> </p><p>Ik zit er op dit moment ontzettend doorheen. Mijn baby (van nu 11 weken) weent ontzettend veel. Eigenlijk al sinds dag 1 dat ze geboren is huilt ze elke dag de hele dag door. Ik ben al bij verschillende artsen geweest en de 1 zegt verborgen reflux en de ander weet het niet zo goed. Medische testen gedaan (darm scan, bloedonderzoek wat overigwns niet betrouwbaar is bij een kleine baby) niets geks te zien. Verschillende soortwn pap geprobeerd. We dachren aan een koemelkallergie, maar nu krijgt ze een medische pap waar geen koemelk in zit en ook daar reageert ze niet goed op. Ze heeft ook omeprazole gekregen en ook daar reageert ze niet ol dus we zijn gestopt. </p><p> </p><p>Ze krijst de hele dag door, wil constant opgepakt worden en wil dat je intensief met haar wandelt. Dit breekt me op! Ook huilt ze na elk flesje. En sinds een aantal dagen wordt ze iook edwr uur wakker in de nacht. Ik heb totaal geen rust dus. </p><p> </p><p>Ik ben hierdoor in een postnatale depressie geraakt en zie het niet meer zitten zo </p><p> </p><p>Wie heeft iets soortegelijks meegemaakt en kan mij tips geven? Wat kan het zijn? </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties</p>

Ikzelf heb er geen ervaring mee maar een kennis van mij wel, en na 6 maand kwamen ze er pas achter dat er iets met het nekje was, verrekt oid tijdens de bevalling en had daardoor altijd pijn, toen konden ze pas de juiste behandeling geven en ging het beter, ik hoop iig voor je dat het beter wordt, sterkte!

Hoi, jeetje wat zielig voor der en wat zwaar voor jullie. Wat Jillroos ook al zegt misschien zit er een spier of wervelstorm niet helemaal lekker en kan een osteopaat haar daarmee helpen. Baby’s huilen veel maar wel met een reden. Mijn zoontje heeft waarschijnlijk ook verborgen reflux en gebruik nu ranitidine  en dat lijkt wel wat te helpen. Veel sterkte en vraag om hulp ook met de dagelijkse verzorging zodat jij even voor jezelf hebt!