<p>Dag dames,</p><p> </p><p>Ik zit er op dit moment ontzettend doorheen. Mijn baby (van nu 11 weken) weent ontzettend veel. Eigenlijk al sinds dag 1 dat ze geboren is huilt ze elke dag de hele dag door. Ik ben al bij verschillende artsen geweest en de 1 zegt verborgen reflux en de ander weet het niet zo goed. Medische testen gedaan (darm scan, bloedonderzoek wat overigwns niet betrouwbaar is bij een kleine baby) niets geks te zien. Verschillende soortwn pap geprobeerd. We dachren aan een koemelkallergie, maar nu krijgt ze een medische pap waar geen koemelk in zit en ook daar reageert ze niet goed op. Ze heeft ook omeprazole gekregen en ook daar reageert ze niet ol dus we zijn gestopt. </p><p> </p><p>Ze krijst de hele dag door, wil constant opgepakt worden en wil dat je intensief met haar wandelt. Dit breekt me op! Ook huilt ze na elk flesje. En sinds een aantal dagen wordt ze iook edwr uur wakker in de nacht. Ik heb totaal geen rust dus. </p><p> </p><p>Ik ben hierdoor in een postnatale depressie geraakt en zie het niet meer zitten zo </p><p> </p><p>Wie heeft iets soortegelijks meegemaakt en kan mij tips geven? Wat kan het zijn? </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties</p>