Baby huilt en krijst de hele dag door

<p>Dag dames,</p><p> </p><p>Ik zit er op dit moment ontzettend doorheen. Mijn baby (van nu 11 weken) weent ontzettend veel. Eigenlijk al sinds dag 1 dat ze geboren is huilt ze elke dag de hele dag door. Ik ben al bij verschillende artsen geweest en de 1 zegt verborgen reflux en de ander weet het niet zo goed. Medische testen gedaan (darm scan, bloedonderzoek wat overigwns niet betrouwbaar is bij een kleine baby) niets geks te zien. Verschillende soortwn pap geprobeerd. We dachren aan een koemelkallergie, maar nu krijgt ze een medische pap waar geen koemelk in zit en ook daar reageert ze niet goed op. Ze heeft ook omeprazole gekregen en ook daar reageert ze niet ol dus we zijn gestopt. </p><p> </p><p>Ze krijst de hele dag door, wil constant opgepakt worden en wil dat je intensief met haar wandelt. Dit breekt me op! Ook huilt ze na elk flesje. En sinds een aantal dagen wordt ze iook edwr uur wakker in de nacht. Ik heb totaal geen rust dus. </p><p> </p><p>Ik ben hierdoor in een postnatale depressie geraakt en zie het niet meer zitten zo </p><p> </p><p>Wie heeft iets soortegelijks meegemaakt en kan mij tips geven? Wat kan het zijn? </p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties</p>

Ikzelf heb er geen ervaring mee maar een kennis van mij wel, en na 6 maand kwamen ze er pas achter dat er iets met het nekje was, verrekt oid tijdens de bevalling en had daardoor altijd pijn, toen konden ze pas de juiste behandeling geven en ging het beter, ik hoop iig voor je dat het beter wordt, sterkte!

Hoi, jeetje wat zielig voor der en wat zwaar voor jullie. Wat Jillroos ook al zegt misschien zit er een spier of wervelstorm niet helemaal lekker en kan een osteopaat haar daarmee helpen. Baby’s huilen veel maar wel met een reden. Mijn zoontje heeft waarschijnlijk ook verborgen reflux en gebruik nu ranitidine  en dat lijkt wel wat te helpen. Veel sterkte en vraag om hulp ook met de dagelijkse verzorging zodat jij even voor jezelf hebt! 

Heb je inbakeren geprobeerd? Mijn zoon is autistisch en huilde de hele dag als baby omdat hij te veel ruimte had en dus de overgang van baarmoeder naar buiten te groot voor hem was. De eerste dag wilde hij zich er niet aan overgeven maar vanaf dag 2 sliep hij heerlijk

Hoi,wat zwaar en vervelend voor jullie! Mijn baby heeft de eerste 6/7 weken heel veel gehuild. Echt wel uren, gek werden we er van. En ook ik kreeg last van een pn-depressie. We raakte in een negatieve spiraal waarin hij steeds vermoeider raakte en dus ook steeds meer huilde, moeilijker in slaap kwam en wij steeds gefrustreerder werden. Wij zijn naar een osteopaat geweest en onze kleine bleek nog veel last te hebben van zijn hoofd en nek vanwege de zware bevalling. Na 3 behandelingen was hij echt een stuk rustiger. Ik zou je daarom echt adviseren om een keer een afspraak bij een osteopaat te maken, gewoon om te kijken of hij iets kan ontdekken. Vraag hulp want het is ontzettend zwaar, misschien kan iemand uit je omgeving een flinke wandeling maken met je baby zodat jij even kan relaxen of slapen? Voor een ander is eventjes gehuil veel minder erg dan als je er 24/7 in zit.. heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter!! 

wat dames boven al benoemen. Wij zelf hebben enorm veel baat gehad bij een chiropractor. Ons zoontje had het Kiss-syndroom, door de snelle bevalling. Heel veel succes en sterkte verder!!

Ik heb ook een huilbaby  gehad  van de 24 uur huilde die makkelijk  18 uur. Echt slopend was het.Hij werd getreitert door krampjes. wij zijn op het omneo  voeding over gegaan en dit hielp goed en zijn ook een paar keer naar de osteopaat gegaan. Sinds dien een andere baby.Wel merk ik net als nu als hij een sprongetje heeft hij ook niet te genieten is en heeelveel huilt.  Maarja ook niet  gek heel die nieuwe indrukken.

Terug
Bovenaan