<p>mijn kleine meid is nu bijna 4 maanden (17 weken)</p><p>Regelmatig begint ze in haar slaap opeens keihard te huilen. Oogjes soms half open, maar ze kijkt dwars door me heen en troosten helpt niet. Ze is dus echt nog in een soort van slaap. Laatst lag ze in de draagzak te slapen en gebeurde hetzelfde. Zelfs nadat ik haar uit de draagzak had gehaald huilde ze nog. Heel freaky, je merkt dat ze niet echt op ‘deze wereld’ is. Pas na circa 5 minuten (dat klinkt kort maar is echt lang in zo’n situatie) kwam ze ‘eruit’. Keek voor een minuut super verward om zich heen en toen was alles weer goed. </p><p>Nu gebeurt dit bijna wel elke dag en soms ook wel meerdere malen achter elkaar. Niet echt goed voor haar slaap en rust ook.</p><p>Ik vergelijk het met iemand die slaapwandeld, waar je snachts mee kan praten en die persoon het de volgende dag niet meer weet. In een hele andere wereld. Maar ze is nog zo klein en ze huilt zo verdrietig. </p><p>We hebben we een vervelende start gehad en ze is na de bevalling 2 weken in het ziekenhuis geweest en heeft een operatie gehad en zelf 2x onder narcose. En dat allemaal in de 1e 2 weken van haar leventje. Kan dit er mee te maken hebben? Is ze dit nog aan het verwerken? En wat kan ik er tegen doen, het is zoooo zielig.
en ook niet goed voor haar slaaprust lijkt me.</p><p> </p>