Baby huilt in de avond

<p>Hallo,</p><p>Ons zoontje van 2 weken huilt steeds in de avond/nacht. Overdag is hij stil en heel tevreden. Echter rond een uur of 20-21u begint het gehuil, tot diep in de nacht. We hebben al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen.</p><p>Herkenning? Tips?</p>

Hoi,
Is het zijn huiluurtje misschien? (of beter uurtjes) hebben veel baby’s last van! Had ik zelf ook tot de kleine 2 maanden was ongeveer. Is het na een voeding? En hoe is hij verder overdag? 

[quote quote=10196049]Hoi, Is het zijn huiluurtje misschien? (of beter uurtjes) hebben veel baby’s last van! Had ik zelf ook tot de kleine 2 maanden was ongeveer. Is het na een voeding? En hoe is hij verder overdag?[/quote]
Hij huilt dan 3-4 uur. Nee niet nw nw de voeding, gewoon willekeurige tijden. Overdag slaapt hij veel nog. Hij huilt overdag nauwelijks. Makkelijk kindje dan :)

Ja hoor, hier was het tussen 22.00 en 02.00 raak ? Overdag een heerlijk, zoet kind en ‘s avonds ging het los.
Enige wat hielp was haar bij ons houden en dan ging het vanzelf weer over.
Naarmate de tijd verstreek, werden de huiluurtjes korter totdat het helemaal stopte. 
Heeft zo’n 6 weken geduurd. 

Heel normaal voor de leeftijd. Wat het is: geen idee maar ik hoir het heel vaak. Mijn dochter heeft het ruim vier maanden gedaan. Overdag geen kik en om 20:00 klaar. Even doorbijten dus succes

Hier huilde onze dochter van 20.00-24.00 uur. Na de fles van 24.00 was ze stil en ging ze der bed in. Geloof me, het stop . Alleen het dat even wat tijd nodig. 

Jup, bij ons begon het altijd rond 20:00/21:00 tot 1:00.
Denk dat de krampen op dat moment het ergste zijn.
Wat je kunt doen? Knuffelen, buikje wrijven, rond lopen en eventueel speentje/pink om wat op te zuigen. Dat is een natuurlijke pijnstilling voor zon kleintje.
Succes, wat iedereen zeg; het wordt echt beter ;-)

Terug
Bovenaan