<p>Hoi allemaal,</p><p>Inmiddels alweer 8 weken geleden ben ik bevallen van een zoontje. Het is een vrolijk en tevreden mannetje en we zijn erg gelukkig. Nu zit ik wel ergens mee. Eigenlijk huilt hij vanaf dat hij ongeveer 4 weken is in de nacht in zijn slaap. Ik herken dit niet van mijn dochter. Hij doet dit ook op vaste tijden, namelijk na de nachtfles rond een uur of 3/4. Hij valt dan wel in slaap maar heel onrustig. Hij blijft dan eigenlijk huilen tot hij weer wakker wordt rond een uur of 6/7. Het zijn kort huilmomentjes van een paar seconden. Hij is dan elke keer ongeveer een minuut stil en dan huilt hij weer even. Hierdoor kan ik de slaap niet vatten, omdat ik telkens denk dat hij wakker is. Ook lijkt het storend voor mijn dochter van 2, omdat ik haar dan ook zie woelen in bed. Daarnaast lijkt het me ook vervelend voor hem, omdat ik niet weet of hij wel echt tot rust komt op dat moment. <br /><br /></p><p>Ik heb dit al aangekaart bij het consultatiebureau en zij geven aan dat dit het verwerken van de dag is en dat ik hem moet laten liggen. Mij lijkt me dat hij dit dan meer aan het begin van de avond zou moeten doen? <br /><br /></p><p>Is dit voor iemand herkenbaar? </p>