Baby huilt in zijn slaap

<p>Mijn zoontje huilt in zijn slaap. Dit is eigenlijk al van het begin zo. Het is echt een piep huiltje en trekt er ook een heel zielig gezichtje bij. In het begin werd hij er niet echt wakker van ofzo. Maar nu wel, ik moet hem dan ook echt troosten en krijg hem niet meer inslaap. Dit gebeurd gelukkig meestal overdag maar soms ook savonds, heeft iemand tips of ervaringen? Herkenbaar? Ik denk wel zelf dat het te maken heeft met een trauma mijn bevalling was ook echt geen pretje, ben ingeleid en hij moest uiteindelijk met en vacuümpomp gehaald worden.  </p>

Zie dat er nog niemand heeft gereageerd, maar zelf weinig ervaring mee behalve dat mijn zoontje eigenlijk altijd wel huilt als ik hem op bed leg om te slapen (blijf dan even bij hem en stel hem gerust), maar aangezien dat bij jouw zoontje niet lukt misschien een keer langs een osteopaat gaan? Heb ik gedaan met mijn zoontje als algemene check up gelukkig niets aan de hand, maar misschien staat er wel iets scheef in zijn werveltjes (vooral n.a.v. de vacuumpomp)?

Hoi,
hoe oud is je zoontje?
mijn zoontje (bijna 7mnd) doet dat ook wel eens, een piephuiltje en heel zielig gezichtje in zijn slaap. 
Zoals hierboven beschreven kan het zeker geen kwaad om naar een ostheopaat te gaan, of een manueel therapeut. Heb ik ook gedaan, maar er is niets geconstateerd ondanks een zware vergelijkbare bevalling.
mijn theorie: kindjes verwerken ook veel in hun REM slaap. Het hoeft niet iets ergs te zijn. Zorg dat je er voor hem bent en dat je hem zo veel mogelijk een veilig gevoel geeft. 

Mijn zoontje had en heeft het nog steeds. En huilt/piept hij en idd een super zielig gezichtje maar dat heeft veel met verwerking/prikkels te maken die hij aan het verwerken is.

Terug
Bovenaan