<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik hoop dat iemand mij kan helpen ,mijn dochtertje van 12 wkn heeft altijd perfect gedronken, geeft weinig terug(geef flesvoeding, 4 flessen van 180 ml, soms 200 ml) sinds 3 dagen doet ze ontzettend raar. Ze drinkt in het begin goed, maar na het eerste boertje krijg je de fles er met geen mogelijkheid meer in! Niks helpt! Wachten op nog een boertje, lopen, in de wipstoel voeden etc etc ze begint te krijsen zodra ik haar in de houding van de voeding leg. Het vreemde is dan ik erachter ben dat als ik sta en dan de fles geef ze wel drinkt terwijl dit dezelfde houding is als dat ik zittend de fles geef... mijn arm is nu al zwaar overbelast en heb gewoon pijn in mijn arm van staand voeden.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 19.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">herkend iemand dit? Of heeft iemand tips?</span></p>