Baby huilt/krijst tijdens fles, wil alleen staand drinken

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik hoop dat iemand mij kan helpen ,mijn dochtertje van 12 wkn heeft altijd perfect gedronken, geeft weinig terug(geef flesvoeding, 4 flessen van 180 ml, soms 200 ml) sinds 3 dagen doet ze ontzettend raar. Ze drinkt in het begin goed, maar na het eerste boertje krijg je de fles er met geen mogelijkheid meer in! Niks helpt! Wachten op nog een boertje, lopen, in de wipstoel voeden etc etc ze begint te krijsen zodra ik haar in de houding van de voeding leg. Het vreemde is dan ik erachter ben dat als ik sta en dan de fles geef ze wel drinkt terwijl dit dezelfde houding is als dat ik zittend de fles geef... mijn arm is nu al zwaar overbelast en heb gewoon pijn in mijn arm van staand voeden.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 19.1px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">herkend iemand dit? Of heeft iemand tips?</span></p>

Kan het een (beginnende) oorontsteking zijn? Is ze verkouden geweest? Misschien andere liggende houdingen proberen? Of zittend in het wipstoeltje/maxicosi? 

Hier ook sinds december het zelfde probleem. Mijn dochter van inmiddels 15 weken wil na een halve fles ook niet meer drinken, gaat huilen en met haar hoofd heen en weer, maar ze lijkt wel honger te hebben. Sinds een paar weken ben ik er achter dat ik er iets meer voeding in krijg als ik ga staan na een halve fles. Ben benieuwd of je er inmiddels achter bent wat het is. Hier hebben we alles al geprobeerd,  ze staat voor het slechte drinken zelfs onder behandeling bij de kinderarts en heeft nu pepti. Dat ging een week goed, maar inmiddels is het weer drama. Ik verdenk overvolle darmen, haar ontlasting gaat ook altijd moeizaam,  behalve de eerste week van de pepti,  toen kon ze 2 x per dag.

Mijn zoon drinkt zijn flessen niet meer zodra hij lauw is. Wanneer ik de fles even opwarm drinkt hij hem snel leeg. Misschien een tip? 

Bij mij is het gelukkig over, soms het laatste gedeelte nog wel in de wipstoel. Als ik dan hier fiepje in doe en die eruit haal na 30sec en snel de fles erin doe drinkt ze vaak de fles leeg. Ik geef flesvoeding en doe dit nu met Spa water en doe om de voeding een drupje olie voor de ontlasting, weet niet of deze dingen bij jou ook kunnen helpen?

Terug
Bovenaan