Baby huilt wanneer hij in bed ligt.

<p>Hoi allemaal, </p><p>Mijn kleine mannetje van 5 maanden slaapt overdag weinig en is gelukkig erg vrolijk. </p><p>Nu is hij heel erg moe en wilt hij gewoon niet slapen. Zo gaat het elke avond. Hij huilt heel hard, maar zodra ik zijn kamer inloop verschijnt er weer een grote lach op zijn gezicht.. wat moet ik hiermee? Ik vind het naar om hem te laten huilen. Maar wanneer ik bij hem bent, ziet hij het als een groot spel en gaat hij brabbelen en spelen.. terwijl hij heel moe is en ook steeds in zijn ogen wrijft.. </p><p>Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen.</p>

Hoi mijn babyboy van vier maanden doet precies het zelfde! Wat ik doe is geen oogcontact maken en weinig praten met hem en anders zachtjes praten. Hij vind het lekker om een klein hydrofiel doekje op zijn hoofd te hebben en dat leg ik dan ook, doe dan zijn speen in zijn mond en loop dan rustig weg! Dit gebeurt helaas wel meerdere keren achter elkaar?maar ziet wel in dat het even geen speeltijd is en geeft dan over en doet zijn hoofd opzij en zijn ogen dicht
gr nathalie

Ik zag een tijdje terug iets. Ik weet niet of jullie borstvoeding geven? Maar het schijnt dus dat je kleine dan de melk kan ruiken als je hem/haar naar bed brengt en dus eerder gof gelijk gaat huilen. De tip was om de vader de kleine naar bed te brengen. Ik zag dit in de video serie van Algemeen dagblad, het heet de roze hel. 

Terug
Bovenaan