Baby huilt zodra hij wakker is

hallo,

mijn zoontje van 6 weken oud blijft maar huilen als hij wakker is en ik hem op bed, in z'n wieg o.d. leg. Hij stopt alleen zodra hij opgetild wordt. Dit is al 3 dagen aan de gang. Slapen doet hij als de beste dus dat is geen probleem. Maar ik vraag me af wat er aan de hand kan zijn.

Nu heb ik een speentje gekocht en daar word hij wel gelijk rustig van. Maar dat is toch niet de juiste oplossing? En het liefst wil ik hem geen speentje geven omdat ik bang ben dat hij er straks niet meer zonder kan.

Het is denk ik een fase mijn kleine is nu 7 weken oud ik had hier in het begin last van toen ze pas een maand was ennu wordt ze wakker en kijkt rond k zou de speen geven als hij echt niet stil wordt en bij mama zijn is altijd fijn he haha

Ik wilde eerst ook geen speen, maar mijn dochter had veel zuigbehoefte waardoor wij heel de dag en nacht met pink in haar mond liepen. Sindsdien wel een speen.

En dat neerleggen en huilen kan een fase zijn. De kleine wil gewoon lekker bij jou zijn. Ook ik was bang om zo mijn dochter te verwennen  tegen mij is gezegd dat je de eerste maaaaaaaanden een baby niet kunt verwennen. Als mijn dochter die fase heeft dan pak ik haar bij me en ga met haar lopen en knuffelen. Ze is nu 4.5 maand.vooral tijdens haar sprongetjes is ze zo.

Wij wilden ook eigenlijk geen speen. Maar als hij er rustig van wordt zou ik het wel weten. Onze dochter is inmiddels 10 mnd en heeft haar speen alleen in bed.

Ik heb ook altijd in m'n achterhoofd gehouden dat je een baby niet kunt verwennen tot een mnd of 6. En hem in je armen in slaap laten vallen en daarna in een lekker voorverwarmd wiegje leggen misschien een optie.

Terug
Bovenaan