baby iets rustiger?

hebben jullie ook dat het lijkt of je baby iets rustiger word in het bewegen?
heb vandaag ook last van een zeurderige buik, maar denk dat het van mijn kids is die zijn vorige week ook niet fit geweest.. en toen dacht k misschien dat baby daarom iets rustiger is of zou het gewoon om het feit gaan dat ze iets minder ruimte krijgen? ben nu 27,5 week

hoi hoi

het kan wisselend zijn, die van mij is soms wat rustiger dan de andere dag

hou het in de gaten

en jij kan griep krijgen en daardoor slecht te pas maar dat gaat niet op voor je kleine hoor.
die zit goed beschermd

als ik bezig ben is mijn ukkie heel rustig maar zodra ik ff zit of lig is hij echt behoorlijk aan t schoppen. voel hem steeds krachtiger en af en toe komt er een voetje of handje uit mn buik hahaha
maar idd, toen ik vorige week ziek lag, voelde ik die kleine bijna niet! heb de hele dag plat gelegen maar hij was heel rustig. kan idd dus zijn dat hij/zij voelt dat je niet lekker ben.
jij ff een paar dagen rustig aan doen ( je kids zijn ziek geweest maar jij hebt waarschijnlijk ook die baccillen bij je waar je lichaam dus tegenaan het vechten is en dat zal die kleine voelen)
en over een oaar daagjes zal je hem/haar waarschijnlijk weer wat meer voelen.
let wel op dat je hem zowieso wel elke dag blijft voelen.

minder ruimte telt idd ook mee maar volgens mij is dat pas na de 30 weken, dat hij minder ruimte krijgt (ligt er ook aan hoe groot hij is en je baarmoeder enz)

liefs, do

Hoi, bij mij is het heel wisselend. Ene dag heel druk, en de andere dag rustiger.
Van de week was ik erg moe, en kindje was ook rustig. Was wel even lekker, want de dag daarvoor was hij heel atletische aan het doen haha.
Bij 27 weken hebben ze nog voldoende ruimte om te bewegen.
Het kan ook zijn dat je het niet voelt, omdat hij anders is gaan liggen. Dan trapt hij een kant op die jij minder voelt.

Als jij je zorgen maakt, ik ga wel eens liggen en dan een beetje bewegen aan mijn buik, dan ga ik hem vanzelf voelen.
Ik voel hem zeker niet elk uur, VK zei dat dit ook niet hoeft.

x yvonne

Hoi,
Ik heb hetzelfde wat jij voelt. Ik heb me daar ook al een paar keer zorgen om gemaakt. Dan was hij zo rustig dat ik er bijna van in de stress kan schieten en opeens kwam er dan weer een schop en kun je weer rustig ademhalen.
Het is bij mij dus ook heel erg wisselend. De ene dag voel ik hem aan een stuk door en de andere dag (zoals nu) is hij super super rustig. En volgens mij is het ook wat Yvonne zegt dat het bepalend is hoe je kindje ligt. Van mij is zijn favoriete plekje in mijn linker zij te gaan liggen waardoor ik hem heel goed voel maar soms ligt hij ook veel meer onder in en voel ik hem eigenlijk niet tot nauwelijks.
Als je het niet vertrouwd of je er super onzeker door word zou ik gewoon VK bellen om even snel te laten checken.

Groetjes Nelie

Hoi

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik ben nu 31 weken en 2 dagen, maar had in mijn informatie boeken al gelezen dat de baby nu minder veel zal trappen ivm ruimte.
Het wordt wel steeds spannender die bevalling. Ik ben nu bezig met de laatste spulletjes halen en koffertje klaar te zetten.

Terug
Bovenaan