baby ik voel je (denk ik)!

Ik twijfel nog of het kan / zo is, maar ik heb sterk het vermoeden het kindje te voelen. Gisteren na intensieve yoga training een meditatie (klinkt suf, maar is heeeeerlijk) gedaan en ik voelde gefladder onder in mijn buik. En ik voel al wat langer 'plopjes' in mijn onderbuik. De VK gaf aan dat het kan (ben vandaag 15 weken zwanger), maar is wel snel niet? Wel erg leuk!!! Wie voelt haar kindje nog meer?
 
Hoi Suzanne!

Nou soms denk ik het ook te voelen, ben ook 15 weken nu. Weet het alleen niet zeker..

Heb trouwens wel een gevoelige baarmoeder, vooral bij opstaan en zitten en indrukken pff. Zal wel een groeisputje zijn ofzo. Herkent iemand zich daar ook in?

Groetjes Martine
 
Hier hetzelfde hoor, ik voel de kleine ook sinds paar dagen ben ook 15 weken. En ik geloof dat het toch echt het kindje is..ken het gevoel nog van de vorige keer!:D
Ik heb ook wel gevoelige buik..vooral s avonds na een vermoeiende dag..denk ook vooral bandenpijn...t begint namelijk goed te groeien!
 
Speciaal hoor! Ook hier gevoelige buik / banden. Maar dat stemt me wel gelukkig: hij groeit! Dus ik vind het wel fijn die pijntjes!

@Liesbaby hoe is het met je?
 
Leuk he, dat gefladder in je buik... Ook hier nu goed te voelen. Nog niet de hele dag door, maar als ik ff ga liggen voel ik het meteen...

Ook mijn man heeft het al gevoeld. Vandaag de bellytalk binnengekregen, die heb ik gehuurd voor een maand. Heerlijk om ff naar het hartje te luisteren. Omdat ik in t ziekenhuis steeds een echo krijg had ik het nog niet gehoord...
 
hallo Suzanne,
ik voel de kleine af en toe ook ik ben nu 14 weken ik dacht eerst ach dat zullen mijn darmen wel zijn maar het is toch echt die kleine, ik voel het niet iedere dag maar als ik het voel is het precies op de plek waar hij/zij zit en net alsof er iemand met zijn nagel zachtjes even over mijn buik gaat.
ik ben ook erg slank vanmezelf dus dan is alles ook net wat gevoeliger.
Nog een goede en gezonde zwangerschap gewenst!
 
Hoi Suzanne

Ik was afgelopen week bij de verloskundige en die vroeg aan mij of ik al leven voelde. Ik zei; nee, maar er blubt af en toe wel wat in mijn buik op de plaats van de baby. Dat is het zei ze. Dat is leven. Vond het geweldig om dat te horen, ben nog maar 14 weken zwanger, maar wel van de tweede en dan voel je het dus toch eerder...
Geniet er maar lekker van.!

Groetjes ANoushka
 
Terug
Bovenaan