BABY IN AANTOCHT!!!

A

Anoniem

Guest
Oh mijn hemel, lieve allemaal, hij is positief!!!!

Hele discussie vanmorgen om 0600 uur. Zag het hele streepje verkeerd om staan... (nog niet helemaal wakker)... waarop mijn mannetje zegt; ja maar schat, die hele donkerblauwe... die is het toch????

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... traantjes natuurlijk......

Duidelijk bezwangerd... kon niet meer slapen, eerst jullie mailen....

Dikke x en ik hoop dat het echt besmettelijk is...

Biggy75

He meid gefeliciteerd!!!
Heb net zelf ook getest en ben ook zwanger.

Geniet van je zwangerschap en tot ziens op het zwanger forum van september!!

Groetjes Ilona

hee Ilona, da's ook gaaf!!!! Ook van harte!!! Zou leuk zijn als we een beetje contact konden houden... is dit voor jullie ook je eerste kindje...?

Voor de aanvulling dames, dit was voor ons ronde 6 na een verdrietige zwangerschap in 2004... ben er een half jaar tussenuit geweest...

Biggy

He Biggetje het lijkt me geweldig om kontakt te houden met je!
Kunnen we samen gezellig alle ervaringen uitwisselen.

Echt super gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Je kunt me als je wilt ook een mailte sturen naar Ilange@wismans.ath.cx

Dag lieve schat een dikke knuffel voor de aanstaande mama!!

O voor mij is het mijn eerste wondertje dat na een jaar zeer gewenst is en niet verwacht!

Ilona

Hey Sukkelientje!!!!!!!

Heb je het er toch op gewaagd?! Geweldig voor jullie! Gefeliciteerd!!!!!!! Gaan jullie toch nog met geweldig nieuws naar het volgende jaar! Geniet ervan!

Veel liefs,

Sil

P.s. Ook natuurlijk alle andere dames feliciteer ik bij deze met hun zwangerschap!

Lieve Silvy1,

dank je wel voor je felicitaties... moet  lastig zijn voor degene die nog niet dit nieuws hebben... had ik tenminste wel altijd last van... lief dat je het toch zo kan opbrengen... dank je wel lieverd.... heb gelijk op de site van MoedersvoorMoeders gekeken of ik misschien wat kan betekenen voor de dames die het moeilijker hebben....

en lieffie, ik zal heel heel hard duimen dat het bij jullie ook losloopt...

Dikke x....

Hey Biggy,

Ik gun het jullie van harte! En, het mooiste wat je nu voor mij hebt kunnen doen, is dat je hebt gekeken bij Moeders voor Moeders. Misschien kun je dan wel ons een beetje helpen om ooit ditzelfde nieuws als jullie te kunnen vertellen en mee mogen maken!

Liefs,

Sil

biggetje en ilona meiden van harte! nu lekker genieten!

groetje Bloempje73

Terug
Bovenaan