Baby in bad

<p>Hallo,</p><p>Onze dochter is momenteel 6 maanden en 2 weken oud. We gebruiken een Luma badje met een badinzet. Ze kan haar benen niet meer strekken, dan is het bad te klein.</p><p>Hoe hebben jullie dit opgelost wanneer het bad te klein werd? Ik had online al wel van die badringen/zitjes gezien, maar dan moeten ze volgens mij zelfstandig kunnen zitten en dat kan ze nog niet.</p>

Hoi
Ik ben gaan douchen met me dochter toen ze niet goed in het badje paste en nog niet goed kon zitten en nu ze beter zit gaat ze soms in het badje maar douchen vind ze leuker 

Wij hebben onze man tot 11 maanden in het babybedje, zonder inzet gehad. Ging prima...

Nu zijn we over op n opla ok badje. 

Wij nemen onze dochter altijd mee in het grote bad. Zij is ook 6 maanden en 2 weken oud :) we houden haar gewoon vast omdat ze inderdaad ook nog niet zelfstandig zit en nooit stil zit. Begint soms wel lastig te worden omdat ze steeds wil spelen en heel beweeglijk is maar ik vond het babybad niet fijn en in de tummytub houdt ze nu haar beetje gestrekt en dan staat ze half rechtop en krijg ik haar niet helemaal gewassen hahaha echt geen gezicht is dat. 

Terug
Bovenaan