baby in de auto

Wat doen jullie met je baby in de maxicosi als je even bijvoorbeeld je oudste naar het KDV brengt?
Bij mijn oudste ging ik al niet eens betalen bij de tank zonder hem mee te nemen, of ik tankte alleen als ik aan de tank met pin kon betalen.
Nu breng ik mijn oudste naar het KDV en zeul ook mijn dochtertje mee met haar maxicosi. Best onhandig soms met zijn 3en in de stromende regen, maar haar alleen in de auto laten voor 5 minuutjes durf ik niet.
Betalen in een tankstation durf ik inmiddels wel als de auto in het zicht staat, maar dan houd ik ook al bijna continue de auto in het zicht.
Ben ik hier te overdreven in?

hahaha, nee hoor ik vind dat niet overdreven. ik ben net zo erg. Alleen waardeloos zijn die maxicosies om te sjouwen vind ik. zeker als je net als ik altijd al bekkenproblemen heb en nog zo vreselijk moe bent. Ik haal hem ook vaak uit de maxicosi en neem hem dan zo los op de arm mee, maar dat houd ik ook niet zo heel lang vol hoor.

Ik merk wel dat het zwaarder is nu je er nog een rond heb lopen. Nu is mijn dochter al wel 9 maar wij wonen dus ver buiten het dorp en moet ik ze nog overal naartoe brengen en ze doet mee aan het ok project. dat is voor overgewicht bij kinderen dus we rijden en sjouwen wat af.

Bij de benzinepomp durf ik hem ook wel even te laten zitten als inderdaad de auto in het zicht staat en dan alleen bij ons in het dorp hier.

groetjes irene

Ik vind het doodeng om Yanick alleen in de auto te laten, al is het maar voor betalen bij de benzinepomp of om nog even een tas uit huis te halen. Maar ik doe het wel soms eventjes  bij zoiets kleins. Maar alleen  heel kort met de auto in het zicht!  

Ik sjouw ook de maxicosi mee hoor. Liever even wat gezeul dan alleen in de auto. Als het regent wil ik de regenhoes van de wandelwagen er nog wel eens overheen gooien, dat past redelijk.

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan