Baby in de nacht overstuur

<p>Mijn zoontje is 17 weken en eigenlijk heb ik nooit slapeloze nachten gekend.. maar vannacht.. </p><p>Om de twee/drie uur is hij helemaal over de toeren. Schreeuwt het hele huis bij elkaar, en pas na een snackfles slaapt hij weer. Maar nu.. om de 20/25 minuten gilt hij zo hard echt absurt.</p><p>Hij is sinds zondag al slecht te pas en heeft en een paar dagen heel veel geslapen en amper gedronken. Is dit schade inhalen? Of de nacht werkelijk zonder zetpil..</p><p>Ik dacht/denk tandjes maar er is nog niks te zien. Zijn keel is erg rood en zijn oortjes ook volgens de dokter. </p><p>Toch maar even een nieuwe afspraak maken? </p><p>Hoelang duurt het voordat de tandjes erdoor zijn?</p>

Hi!
Ik heb dit ook een keer gehad met mijn goede slaper en toen bleek ze een fikse ooronsteking te hebben. Liggen deed zo zeer bij haar! Dus een afspraak bij de dokter is een heel goed idee! 

Beterschap! 

Bij twijfel gewoon de dokter nogmaals bellen! Al is het alleen om jezelf gerust te stellen.

verder qua tandjes is het moeilijk te zeggen hoe snel die doorkomen daf is echt wisselend.
Heeft je kindje koorts?

Precies dit hebben wij 2 weken geleden gehad. Onze dochter is nu 6,5 maand.
Bleek ze een oorontsteking te hebben en de dag erna 40 graden koorts.
Heb bijna een week 2 zetpillen per dag gegeven voor de pijn want neerleggen en drinken zonder zetpil was krijsen.
Zo zielig...

Ik zou nog een afspraak maken om even naar de oortjes te laten kijken. Dan weet je of je nog moet doorgaan met zetpillen. Wat betreft de keel, als die nog zo rood is dan de fles minder warm maken. Tenzij je bv geeft ;-) Maar dan is de temperatuur al minder warm dan een gemiddelde fles.
Tandjes zitten wij ook tegenaan. Ze heeft mega erge luieruitslag die nu gelukkig aan het genezen is. Ook veel aan de diarree, langs dr hoofd wrijven, een emmer per dag aan kwijl en continue op dr vingers aan het kauwen.
Ik hoop dat het tandjes zijn, dan kunnen we daar de schuld aan geven ipv ziek zijn.
Probeer vandaag langs te gaan zodat je weet of hij daar last van kan hebben. Ze hebben altijd wel een plekje en anders eis je die ;-)

Terug
Bovenaan