baby in de zon

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

genieten jullie ook zo van het mooie weer? Wel komt er meteen weer een nieuw issue om de hoek kijken . Hoe doen jullie het met je kindje als je buiten zit?
Vandaag hadden wij onze meid ingesmeerd met factor 50 en in de schaduw gelegd buiten. Moet ze dan ook nog een hoedje op, of hoeft dat alleen in de zon?
En volgens mij heeft ze toch een beetje rode wangen gekregen. Nu is het wel zo dat ze een héle lichte huid heeft en hoogblond is. Maar kunnen die kleintjes in de schaduw ook verbranden?
Lastig hoor...

groet
Mandarijn

Hoi Manderijn,

Volgens mij hoeft een kleintje die in de schaduw ligt niet een zonnehoedje op.
Wel inderdaad goed insmeren, omdat hun huidje nog weinig pigment aanmaakt en daardoor snel kan verbranden..
In ieder geval is het super dat het eindelijk mooi weer is, want daar wordt iedereen vrolijker van!

Groetjes suzanne

Goed smeren in ieder geval want in de schaduw kunnen ze ook verbranden! Of ze een zonnehoedje op moeten in de schaduw weet ik niet precies maar denk t niet. Onze dochter heeft vanmiddag ook lekker buiten op het gras gespeeld, ingesmeerd met factor 50 en een zonnehoedje op, voor zolang ze deze ophield tenminste.

Nou laten we nog lekker genieten van het zonnetje,
groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Heerlijk dat zonnetje. Ook al zijn de kleintjes in de schaduw, ik dacht ook dat je ze in moet smeren. Over het zonnehoedje zou ik niet weten. Die van ons heeft het zonnehoedje zo af.

Deze week kunnen we in ieder geval nog lekker genieten van het mooie weer.... maar moet ook werken.

Groetjes Sylvia

Hoi,

ook Lars smeren we in met factor 50.
Op de vrijmarkt heb ik een grote stapel puzzelstukken van foam gekocht, die nu mooi dienen als zachte speelondergrond.
Parasol erover heen en lange mouwen en pijpen aan: ons mannetje kan zo heerlijk spelen. Ik zet hem regelmatig een pet op, maar die heeft hij zo van zijn hoofd getrokken, om vervolgens op de klep te gaan zitten kauwen (die is dan ook veel te mooi oranje ).
Heerlijk, dat we weer buiten kunnen leven!

Groetjes, Marijon

http://m1.lilypie.com/t4Unp2.png

Hoi,
ik heb gister nog even gegoogled, en las dat het toch wel geadviseerd wordt om ook in de schaduw het hoofd te bedekken. Ook blijkt kleding minder goed te beschermen dan ik dacht: maar als factor 10!! Ook smeren onder de kleertjes dus.
Geinig, onze dochter weet nog niet hoe ze haar hoedje af moet zetten. Ze trekt af en toe wel aan de rand, maar ze heeft 'm nog niet afgekregen. En er zitten mooie touwtjes aan, dus die kunnen we nog onder 'r kin (en 3 onderkinnen, hihi) knopen.

En het staat zooooooooooo schattig, dus op die hoed!

hoi hoi

hier genieten we ook volop van het lekkere weer. sverre heeft toch een licht tintje yes hahhahah.
gisteren in de schaduw op en kleed en hij is al een beetje bruin.

zijn papa heeft een wat donkere tint we hoopte hier zo op het zijn zulke mooie kindjes dan haahhahah.

nou doei doei lucy

en lekker genieten van het lekkere weer.

Terug
Bovenaan