Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben nu 32+3 en baby blijkt in stuit te liggen. Maak me erg veel zorgen of hij nog goed gaat draaien. Meer mama’s met ervaring met deze situatie ? Ben bang voor stuitbevalling of spoedkeizersnede, wil beide niet.
ik heb met 37 weken een versie gehad (3 pogingen) deze is mislukt baby was niet te draaien.
Dit is geen lekker gevoel maar als je graag voor een natuurlijke bevalling wil gaan en er alles aan gedaan wil hebben nog een optie.
Omdat dit bij mij mislukte kreeg ik de keuze of natuurlijke stuit bevalling of een geplande keizersnede.
Ik ben voor de geplande keizersnede gegaan omdat ik niet wilde dat het een spoed keizersnede zou worden.
Inmiddels heb ik een dochter van bijna 7 weken en geen moment spijt gehad van mijn keuze terwijl ik eigenlijk niet voor een keizersnede wilde gaan (zwangerschap was al niet natuurlijk dus wilde wel graag de afsluiting hebben)