Baby in stuit

Hey allemaal!

Even mijn bezorgdheid uitspuwen... Met mijn man kan ik hierover niet praten, die vindt dat ik mij te veel zorgen maak.

Wij zitten intussen voorbij de 27w in een tweede zwangerschap, maar van een eerste kindje (eerste zs is geëindigd in een mk). Het kindje is heel actief, maar zit niet in zo'n goeie houding. Het hoofdje zit tegen mijn rechter zij, en de voetjes bengelen tussen mijn linker zij en de baarmoederhals. Ik vermoed dat het dan in stuit zit???

Kan dit eigenlijk kwaad? En hoe zit dat met de navelstreng? Ik ben zo bang, doordat het heel actief is, dat het zichzelf in de navelstreng aan het wikkelen is... Kan je dat controleren???

Sorry voor deze misschien domme vragen.

xxx

Geen zorgen. In dit geval heeft je man gelijk.

ik ben zelf ietsje verder. Mijne zat bij 28 wk in een soort bouddha houding.

de gyn gaat bij 32 weken weer kijken en ze zei dat het mooi zou zijn als ie dan al gedraaid zou zijn.

het kindje is in wk 27 nog klein en beweeglijk genoeg om te draaien.

als t met 36 wk nog streds in stuit of niet met hoofd naar beneden ligt kan het ook nog gedraaid worden dus zelfs dan helemaal geen punt.

Ik zou je tijd besteden aant uitzoeken van schattige sokjes en mutsjes, die kleine draait nog wel opt moment dat t nodig is.

Succes!

Terug
Bovenaan