baby in sub.zwemparadijs?

Wij gaan dit weekend een weekendje naar een bungalow park en ik vroeg me af of onze Tyche daar ook in het subtropisch zwembad mag zwemmen. Ik weet dat een aantal dames hier al eens eenw eekendje weg zijn geweest dus misschien hebben jullie tips hoe je dit aanpakt. Want wat doe ik haar aan? (zwemluier ofzo) en waar haal je een zwemband en is ze hier niet te klein voor met haar 6 mnd. Help!!!

Groetjes Kirsten mama van Tyche die nu 6 mnd is en al zelf haar flesje drinkt zonder hulp van mama. Ze is zooooo knap!

Wij zijn in september een weekend weggeweest, Yari was toen bijna 3 maanden ( hij is van begin juli en we zijn eind september geweest )

Wij gaven Yari een zwemluier aan met daarover een stoere zwembroek, hij zat ook in een zwemband gewoon gekocht in een speelgoedwinkel.
Je moet je kleintje nog wel heel goed vasthouden want die band is nog wel erg groot. Maar Tyche is 6 maanden dus dat zal denk ik wel meevallen.

Yari vond het super in de band , zo kon hij mooi rondkijken, en daarna viel hij als een blok in slaap...

Alvast heel veel plezier !!!

Groetjes Marina.

Hi Kirsten,

Een vriendin van mij gaat met haar dochter baby zwemmen en heeft hiervoor bij een sportzaak speciale zwembandjes gekocht voor baby's.

Misschien dat je verschillende sportzaken in de buurt kunt bellen of zij ze hebben.

Groetjes Charlotte en natuurlijk veel plezier het weekend!!

Hoi,

wij zijn afgelopen weekend geweest. We hadden ook een "baby float" zo'n band waar je je baby in kunt zetten. En inderdaad een zwemluier (heb er geen broekje overheen gedaan). Wij zijn overal geweest: het babybadje, het grote bad, het bubbelbad (was namelijk lekker warm!

Je moet goed opletten dat je kleintje het niet te koud krijgt, maar verder was het een groot succes! Bij ons hadden ze ook boxen staan (de eemhof, center parcs). Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt, maar ze waren er dus wel.

Veel plezier,

Groetjes van Saskia

Wij zijn vorig weekend naar een Landal park geweest. Hier hadden ze ook een subtropisch zwempardaijs met drie verschillende baden voor de kleinetjes. 20 cm, 40 cm en 60 cm. We hadden ook zo'n band waar Lukas in kon zitten en hij had op een gegeven moment door dat hij het hele bad door kon door zijn beentje te bewegen. Echt leuk!

Ze hadden overal aankleedkussen is het bad (op de kant dan) en boxen. Als ik een tip mag geven. Neem de kleine in de maxicosi mee en neem die gewoon mee naar binnen.

Een zwemluier vond ik een onding. Volgende keer krijgt hij gewoon een zwembroekje mee.

Neem ook extra handboeken of een badjasje mee voor je kleine.

Die zwembanden konden wij overigens gewoon op het park kopen.
Annemieke

wij gingen ook vaker gewoon naar het zwembad met iris. (kan nu niet meer met de pavlik bandage).
we gingen dan in duitsland.
daar hebben we een zwembroekje gekocht met een plastic binnen broekje om evt. ontlasting tegen te houden.
en we nemen dan ook de maxicosi mee is gemakelijker als je je zelf om gaat kleden
groetjes petra en iris donderdag alweer 5 maanden

Bedankt voor de adviezen.. ik heb al ge-googled naar een baby-float maar kom echt bij de meest dure dingen uit. Ik bedoel gewoon zo'n gele band idd waar je kindje in kan zitten. Daar wil ik geen 40 euro aan uitgeven.. gaat me toch te ver.
Maar als het morgen lekker weer is, ga ik eens wandelen en hier in de speelgoed winkels/sportzaken kijken.!
Heb er zin in!!

Terug
Bovenaan