Baby in urban arrow bakfiets

Ik krijg binnekort mijn urban arrow bakfiets. Ik kan niet wachten om met mijn kids te fietsen: nu is mij. Dochter van 6,5 week nog te jong om mee te gaan. Vanaf wanneer gingen jullie de baby meenemen in de bakfiets ( in een maxi cosi)

Hier de vogue bakfiets, maar de baby ging na 2 weken al in de bakfiets mee. Wel in de maxi cosi, niet in babyschaal. In de maxi cosi liggen ze zo veilig en dempend tegen schokken, maakt niet uit of ze dan in de auto of in de bakfiets zitten in de maxi cosi. Een beetje voorzichtig over hobbels, maar dat doe je sowieso toch wel met kleine kinderen in de fiets.

Wij hebben ook een Vogue. Ik zou het ook wel al willen maar heb begrepen dat het pas veilig is vanaf 3 maanden. Mijn dochtertje is bijna 2 maanden, de houder voor de maxi-cosi is nog in bestelling, dus ik wacht er sowieso nog even mee.

Advies is niet voor 3 maanden, in geen enkele bakfiets, ook niet als ze in maxi cosi zijn. Nu is de ene baby van 3 maanden de andere niet, maar eerder dan week of 12 zou ik niet doen. Toevallig komt onze bakfiets deze week, maar we gaan eerst nog op vakantie, dus bij terugkomst voor het eerst, met 15 weken is het dan. Ik had het deze week ook wel aangedurfd, dus vanaf week of 12, meneer heeft sterke nek.

Terug
Bovenaan