Baby invulboek bij ziekte

Hoihoi,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ons zoontje is inmiddels 10 maanden oud, helaas is hij al zo'n 5 maanden aan het tobben met zijn gezondheid. We zijn inmiddels in het WKZ beland voor onderzoeken. Ze verdenken Hirschprung, maar dit wordt nog onderzocht. Op dit moment wordt hij 2x daags door de thuiszorg gedarmspoeld.

Nu heb ik een heel leuk baby invulboek, maar hierin is helaas niet echt veel lege ruimte om in te schrijven of speciale bladzijden om dit alles in op te schrijven.

Heeft iemand de tip voor een mooi invulboek waarin we de hele 'reis' omtrent ziekenhuizen en onderzoeken kunnen opschrijven?

liefs,
 
Oeh lastig. Ik zou dan kiezen voor een boek met veel open ruimte zodat je het zelf kan invullen. Toen mijn zoontje zes maanden was kwam de eerste corona lockdown. Toen heb ik op een pagina die ik toch niet zou gebruiken, daar een stukje over geschreven bijv. Misschien heb je in het huidige boek ook wel pagina’s waarmee je zoiets kan doen? Plak je er een blad overeen, met wat foto’s en washi tape ziet het er al snel leuk uit.
 
Waarom koop je niet een leuk dik schrift met een harde kaft?
Heb ik in de zwangerschappen bij alle 5 gedaan. Op de voorkant heb ik een echo geplakt. En binnenin de hele zwangerschap van alles geschreven. En ook foto’s erbij.

Nu gaat het bij jou om een andere situatie maar het zou een oplossing kunnen zijn.
Plus het feit dat je dan ook niet met beperkte schrijfruimte zit…
 
Oeh lastig. Ik zou dan kiezen voor een boek met veel open ruimte zodat je het zelf kan invullen. Toen mijn zoontje zes maanden was kwam de eerste corona lockdown. Toen heb ik op een pagina die ik toch niet zou gebruiken, daar een stukje over geschreven bijv. Misschien heb je in het huidige boek ook wel pagina’s waarmee je zoiets kan doen? Plak je er een blad overeen, met wat foto’s en washi tape ziet het er al snel leuk uit.
Ik heb in het huidige babyboek 1 lege pagina voor aantekeningen. Deze staat inmiddels al vol. Ik zou inderdaad nog kunnen kijken om pagina's te schrappen en deze hiervoor te kunnen gebruiken. Bedankt voor de tip:)
 
Waarom koop je niet een leuk dik schrift met een harde kaft?
Heb ik in de zwangerschappen bij alle 5 gedaan. Op de voorkant heb ik een echo geplakt. En binnenin de hele zwangerschap van alles geschreven. En ook foto’s erbij.

Nu gaat het bij jou om een andere situatie maar het zou een oplossing kunnen zijn.
Plus het feit dat je dan ook niet met beperkte schrijfruimte zit…
Dat is inderdaad ook een goed idee. :) Bedankt!
 
Terug
Bovenaan