Baby is ingedaald

Vanmorgen weer controle geweest en de kleine ligt al helemaal ingedaald,klaar om te komen dus.
ze schat het bij zijn geboorte op een kleine 8 pond,ben benieuwd hoor!verder alles prima in orde,soms zie ik vlekke voor mn ogen maar dat kan door lage bloeddruk komen
en sinds weekend veel harde buiken,ook hier begin ik de laatste loodjes te voelen
van mij mag ie over 2 weken komen,maar verwacht het niet!
liefs jootje

Fijn zeg!! Altijd weer een geruststelling om te horen dat je kindje goed ligt. Heb je die zorgen tenminste niet meer.
Als je zwarte vlekken ziet en je bloeddruk wat laag is nam ik altijd een zout dropje. Wil soms net even helpen.
Succes met de laatste weken!

Liefs Nelie

Ik moet nog 2,5 week en heb sinds dit weekend ook veel harde buiken! Ook is de kleine bij mij flink ingedaald. De vk kon het hoofdje in ieder geval niet meer opmeten, zo laag ligt de uk. Dropjes, chips, zoute nootjes wil mij nog wel eens helpen tegen lage bloeddruk.

Succes met die laatste loodjes in ieder geval!

Netjes hoor al helemaal ingedaald. Is in elk geval fijn om te weten dat ie goed ligt.
Ik hoop voort je dat je nog voldoende afleiding kan vinden voor de komende weken en energie natuurlijk, maar dat komt vast goed.

Terug
Bovenaan