Baby jumper ?

Hallo allemaal, onze dochter is inmiddels alweer 8 maanden. Maar we willen graag een baby jumper hebben, ik denk dat ze dat heel leuk vind ze wilt zelf proberen steeds te springen als we haar op pakken. Maar de een Zegt wel doen en de andere nee dat is slecht voor je baby. Dus even een vraag, kan ik het wel kopen haar of zou ik het niet doen ?

Wat ik weet is dat het dus slecht is voor de heupen.

Ik zou het dus niet doen .. voor je het weet tijgeren/kruipen ze en trekken ze zich overal aan op dat vond ik altijd al genoeg vermaak voor die kleintjes.. maar het is ook persoonlijk zo’n jumper

Wij hebben er eentje gehad en onze dochter vond het fantastisch. We lieten haar geen uren achter elkaar in natuurlijk, steeds maar even maar dat vond ze helemaal super. Ze heeft geen last van de heupen en loopt ook niet op haar tenen. Wij hadden deze waarbij ze stond op een flexibele onderkant:
https://www.mamaloesbabysjop.nl/bright-starts-bounce-bounce-baby-xylophone-speeltafel-k60245?channable=01abc16964003433333332ba&gclid=EAIaIQobChMI47v6h5Hi7wIVCmAYCh0DTgDPEAkYASABEgL2rfD_BwE

Als je je kleine er niet te lang in laat.. hier had dochterlief een loopwagen , zou ook niet goed zijn maar oh wat vond ze t leuk. 2x 10 min per dag ofzo, dochter 2 mag er gewoon weer in. En zo zou ik t met een jumper ook denken. Niet goed voor de heupen, maar heel even is heus niet erg, denk ik..

Terug
Bovenaan