Baby kamer ideeën

Wij hebben 1 wand diep donkerblauw met muurstickers van wolkjes in verschillen groottes. Hoogglans, robuuste witte meubels. Het steekt heel mooi af. We hebben een zoon, dat wist ik nog niet toen ik de wand schilderde. Als het een meisje was geweest zou ik roze accessoires hebben toegevoegd. Ik heb nu bijv een blauwgrijze schommelstoel maar zachtroze of oudroze zou er ook mooi bij gestaan hebben. Succes!

Lastig is dat he. Ik had veel te veel ideeën, lastig om te kiezen.
Wij hebben een helemaal witte kamer met op 1 wand een muurschildering. Wij hebben als muurschildering Pluck van de Petteflet. Pluck met zijn kraanwagen die op gras met bloemetjes rijdt. En nog wat andere dieren van het verhaal erbij. 
Succes!

Wij hebben laatst de kamer aangepakt en met tape een zigzag afgeplakt naar beneden dit bij de breedte van het bedje en de lengte. 
super leuk en simpel maar toch zo een leuk effect 

https://www.mupload.nl/img/iglc9pwov.jpeg
Wij hebben hebben voor een roestbruine kleur gekozen :) (zie link) Kan voor beide. Nobodinoz heeft van de leuke vlaggenlijntjes. De zwarte muursticker is van mevrouw aardbei. Overigens is lidor en de gele flamingo ook leuk. 

Groene muur, gordijnen en kleed. En de andere muur met grijze wolkjes. Verder beetje aankleden met roze of blauwe accenten. Op pinterest kan je ook veel ideeen zie 

Terug
Bovenaan