baby kamer komt zo van ikea

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

je de baby kamer komt zo van ikea kan haast niet wachten. en ook ons eigen bed komt dan dus deze week lekker alles in elkaar zetten. heb er wel zin in heeft wel iets om het gezellie samen te doen.

doei doei lucy van daag 30 weken

Hallo

leuk he alles klaar zeten voor de baby. Ik heb al alles klaar, vandaag zelfs de envelopen van gebortenkaartjes voorgeschreven en de kofertje naar zieknhuis klaargezet ( omdat ik zondag al wat voorweeen had en ben bang dat de baby erder komt)
We krijgen ook een nieuwe bed volgende week woensdag, kan ook niet meer wachten.
Heb je ook zo zin om alles schoonmaken en klaar zeten en zo?

Veel plezier met je kamertje en jullie nieuwe bed

Groetjes Boontje 30w5d

Ja ja, dat begint bij mij nu ook te komen.

Het bedje moet in elkaar en we moeten het bedden goed en de kleertjes etc nog wassen. De maxi cosi moet schoongemaakt worden, het onderstel van de kinderwagen/ wandelwagen. (Dit is nr 3, dus wij hebben bijna geen nieuwe dingen gekocht, veel kleertjes ook gekregen, wat er nog allemaal goed uitziet.)

Maar nu voel ik ook de kriebels komen.....whoaah... alles moet gedaan worden, nog luiers halen, verzorgingsartikelen etc....

Groetjes Renata (bijna 28 wkn).

hoi meiden

ja meneer was gister laat thuis maar toch nog effen de baby kamer in elkaar gezet.

en best snel in 2.5 uur van ikea hahhaahha.

dus alles staat al nu de rest nog. wat gaat de tijd snel he.

nou doei doei lucy

Terug
Bovenaan