Baby kamer

Na een poos wikken en wegen hebben we vandaag onze baby kamer besteld. Ze hebben nu nog een actie bij de baby dump en betalen nu voor onze bestelling iets meer dan de helft van de normaal prijs. Kijk daar worden we nou weer blij van.

Hebben alleen de commode en ledikant besteld, en kopen er een losse kast bij. En de actie was dat je er een gratis box bij krijgt. Alleen hebben we tegen een kleine meerprijs een andere box bij uitgezocht.

Heerlijk dat soort acties... :D

ik ga vanavond even kijken bij de babydump. Wij nemen waarschijnlijk de babykamer over van mijn beste vriendin. Ik heb een wieg gezien waar ik meteen voor viel en ook die is nu in aan aanbieding. Het is toch wel erg leuk om nieuwe dingen te kopen.

wij hebben de babykamer gekocht via marktplaats zag er echt super netjes uit en schoon! voor maar 400 euro en bij babyhuys verkopen ze em ook nog daar was ie dik boven de 1000 euro

Jullie zijn er mooi vlot bij! Wij zijn daar bij onze dochter pas met 25 weken mee begonnen. Nu hebben we niet echt wat nodig dus daar zijn we ook niet echt mee bezig.
Wel heerlijk hè? Om alles te bekijken en uit te zoeke n! Zo leuk allemaal!! :)

ik was bij mijn eerste al met 7 weken in de babydump hahahah en nu heb ik niet echt het gevoel dat ik haast heb hahah zie wel een bedje heb ik wel al dus de rest komt ook wel op marktplaats staan zon mooie kamertjes voor weinig geld en bijna nieuw
moet eerst een ander huisje hebben hier past het allemaal zeker niet met 4 personen dus dat gaat voor hihihi

Wij zijn zaterdag wel even bij babyplanet wezen kijken. Daar waren we toevasllig in de buurt. En gelukkig vonden we allebei dezelfde het mooiste.
Over een paar weken gaan we echt bestellen. Ik vind het alleen nog steeds eng om verder vooruit te kijken, alsof dat ongeluk zou brengen...

Wij hebben zaterdag gewoon meteen besteld hoor. Laten het kamertje pas 2e week van maart leveren (is ook pas in februari binnen bij babydump zelf), want hebben er nu toch nog geen plek voor.

Mocht er toch nog iets niet goed gaan en we het kamertje niet meer nodig hebben, dan komen ze alles weer kostenloos ophalen en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

Terug
Bovenaan