baby/kinderkamer

hoi hoi

ik heb een vraagje,wij verwachten in april als alles goed mag gaan de 2e maar nu zit ik met het volgende..... onze zoon is als deze geboren word ruim anderhalf word dan over 4 maandjes 2 heeft nu nog een baby kamer. hebben jullie   bij de 2e weer een nieuwe baby kamer aangeschaft of heeft jullie eerste kindje een eigen "normale" slaap kamer gekregen. ik weet niet zo goed wat ik moet doen.   hebben jullie tips/adviezen???
alvast bedankt aadje

ow ja zou als het goed is 19 april uitgerekent zijn

Hey aadje,

Tja, het is maar net wat je zelf wilt. Het is misschien ook wel leuk om een stoere jongenskamer te maken. Het is misschien wel handig om een ledikantje erbij te hebben maar bijvoorbeeld op een bureautje kun je die grote jongen ook wel aankleden.

Groetjes natasja

Hallo Aadje

Ik heb een zoontje van bijna 2 jaar ik heb hem met 1,5 jaar al op een 1 persoonsbed gedaan ,omdat hij slaapproblemen had gaat hartstikke goed ik heb er wel eerst een matras naast gelegd voor het geval hij eraf zou vallen dat is trouwens maar 1 keer gebeurd.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes Iris

He hoi!!!

Ik zou denk ik ook niet nog een complete babykamer erbij kopen. Een extra ledikantje lijkt me genoeg. Zou ik overigens ook via marktplaats of misschien op een rommelmarkt kopen aangzien het als het goed is vrij tijdelijk is... Verder zou ik er al een leuke stoere peuter/kleuter kamer van maken. Ik ben benieuwd wat je doet.

Groetjes Jojanneke

hoi hoi

tussen onze jongens zit 15 maanden..de oudste is doorgeschoven naar de volgende kamer..gewoon weer met nieuw kinderledikantje en commode..
alleen de kamer was niet meer zo heel zoet..ff wat vrolijker en stoerdere kleuren en spulletjes...
We hadden dus heel veel dubbel...maar ja ze zitten ook heel dicht op elkaar..dan ontkom je daar niet aan...
Maar wij hebben nooit hele dure babykamers gekocht hoor...leuk bij grenenhal ..en dan alles in de white wash zetten..Zag er allemaal heeeel mooi en sjiek uit..en het was echt niet!! duur..hihi wat een lol...
En nu moet weer iedereen opschuiven..want er moet nu een dakkapel geplaatst worden..en de oudste gaat dan naar zolder..

Bij ons zit er straks ook bijna twee jaar tussen, en het wordt ook schuiven en improviseren. Eerst gaat het kleintje wsch. in het wiegje, en daarna hopen we dat onze dochter van het ledikantje naar een groot bed kan. Ook is het de bedoeling dat ze uiteindelijk bijelkaar op de kamer komen (kamer is erg groot), ben ook hééél benieuwd hoe dat zal gaan! Mocht het niet lukken, verzinnen we er wel wat op. Niet te moeilijk over doen, komt tijd komt raad  

mijn zoon is nu net 2 geworden en ligt in een eenpersoons bed
Zijn oude babykamer word opnieuw geschilderd en weer gebruikt
Ben wel blij dat ik nu alles al heb en nog maar weinig bij hoef te kopen scheelt een hoop centen haha

Terug
Bovenaan