Baby kleding verkopen

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Ik heb een boel baby kleding en deze te koop gezet op marktplaats en vinted voor kleine prijzen goede foto's enz. Verkopen loopt totaal niet. Hebben jullie tips wat wel werkt om eraf te komen? Ik heb echt nog mooie kleding dus weggooien vind ik zonde. Groet Michelle.</p>
 
Niet echt tips, maar ben benieuwd naar je naam/winkel op Vinted! Koop daar zelf veel babykleding. Ik koop eerder bij iemand als ik bundel korting kan krijgen, dus bijv. 10% korting bij afname van meerdere items. Vind de verzendkosten vaak zonde als ik echt maar één shirtje koop bijvoorbeeld. Dus wie weet is dat nog iets om te proberen!
 
Ik heb zelf een hele bundel in een keer gekocht. Dus niet losse kleertjes per stuk. Er zit dan wel iets bij wat minder leuk is maar wel een goede bundelprijs.
 
Ik sluit me aan bij IkbenLisa! Ik koop in principe ook alleen bundels kleding, zodat ik korting krijg óf in ieder geval maar 1x verzendkosten hoef te betalen.

Ik verkoop ook de kleding via Marktplaats en Vinted en ik merk dat vooral de merkkleding sneller verkoopt bij babies. Ik zou ook graag je gebruikersnaam zien, dan kan ik misschien zien hoe ik het anders zou doen en kan ik je wat tips geven ?
 
Ik sorteer alles per maat, alles in die maat leg ik uitgebreid op de grond en dan maak ik een foto van alles tegelijk. En zet dit dan op marktplaats, vraag een tientje per maat (mis is dit goedkoop en gaat het drm snel) en tot nog toe gaat het snel weg.
 
Terug
Bovenaan