Baby kleertjes wassen

hoi ilsem,

ik heb ze gewoon met onze wasmiddel gewassen. het voordeel van een parfumvrije wasmiddel is de kans op jeuk (allergie) bij je kindje kleiner is. dus ik denk dat ze het daarom adviseren, maar het moet zeker niet
 
Hoi,

Dat heb ik ook niet gedaan, ik heb gewoon ons eigen wasmiddel gebruikt. Wel raden ze altijd af om wasverzachter te gebruiken.

Volgens mij kan je altijd nog ander wasmiddel gebruiken als blijkt dat je kindje uitslag krijgt, die kans is zo klein..
 
Gewoon altijd met ons eigen wasmiddel gewassen, bij onze eerste twee dochters en nu weer. Als de baby er een reactie op krijgt, dan kan je altijd nog alles met neutral wassen.
 
Ik heb het wel gedaan, maar was helemaal niet nodig, kleertjes vond ik zelf er ook niet mooier op worden, staat er nu nog, moeten het nog steeds weggooien.
 
Hoi,

Ik heb dit altijd de eerste keer gedaan, de oudste heeft in het begin wat allergieen gehad (nu niet meer) maar dat was voor mij de reden, ik heb daarna een keer iets met onze was meegewassen, toen de kinderen geen uitslag oid kregen ben ik het gewoon gaan wassen!
Ik heb het pak nog staan en een nieuwe fles wasverzachter dus doe het nu ook weer de eerste keer!
Maar het hoeft niet!
groetjes
 
Het wasmiddel zelf is vaak niet de oorzaak, maar de wasverzachter.
Heb bij mn zoontje alles zonder wasverzachter gewassen en ging heel goed.

Later ben ik gewoon wasverzachter in de was erbij gaan doen en hier geen reacties, maar jah was beetje voorzichtig omdat mn zusje en broertje er wel vroeger heel veel last van hadden.

 
Oh heb gewoon wasverzachter gebruikt wat we altijd gebruiken..
Heb pas een klein deeltje uitgewassen dr staan nog aantal dozen met kleertjes dr op te wachten om gewassen te worden,maar dat kan altijd dan nog,de kleine heeft zeker al kleertjes om aan te trekken zou ze eerder dan geplant geboren worden..Groetjes
 
Terug
Bovenaan