baby kleertjes

A

Anoniem

Guest
hey allemaal!

heb net alle baby kleertjes gewassen.

zoooo schattig, al die kleine pakjes en dan die kleine sokjes hahahaha zoooo klein.

ben helemaal in de 7e hemel. kan nu toch niet meer wachten hoor. nog +/- 6 weekjes voordat we ons wondertje mogen bewonderen.

even een vraagje: hoeveel broekjes/ shirtjes/ pakjes hebben jullie voor de kleine gekocht? en hoeveel van welke maat?

ben zo bang dat ik te weinig heb gekocht.

liefs, do

Ook ik heb ze deze week gewassen, zelf heb ik het volgende:

7 rompertjes 50/56
7 broekjes        50/56
7 shirtjes           50/56
5 paar sokjes 50/56
1 winter jasje 50/56
 1 paar slofjes 50/56
2 mutsjes              50/56    
4 boxpakjes       50/56

2 rompertjes 62
2 broekjes        62
2 shirtjes           62
2 mutsjes         62

Eigelijk wilde ik zelf voor elke dag een schoon setje hebben en wat extra als hij een poep/plas dag heeft. Natuurlijk zal de asmachine ook niet stil staan maar dit gaf me een goed gevoel. Denk alleen dat ik te weinig rompertjes heb, maar ja je krijgt ook nog wat dus we wachten wel even af. En anders is de hema dichtbij.

gr mariska 35+2

Hoi Do,

Leuk he, zo'n kast vol met babykleertjes! Mijn kinderen zijn inmiddels al weer 20 en 7 maanden maar dat pieterpeuterige spul is echt geweldig!

Mijn advies kan alleen maar zijn, koop niet teveel. Als je per maat 5 outfits hebt is dat meer dan genoeg. De een wat warmer, de ander wat koeler. Daarnaast mutsjes en een jasje. Dan zit je prima hoor! De wasautomaat draait toch elke dag en ik neem aan dat je een droger hebt. Een paar uur later is alles dus weer schoon.

En voor degene die op jouw verhaal reageerde, sorry ben even je naam kwijt, ik hoop dat je kindje niet echt groot is anders is het zo uit 50/56 gegroeid. De mijne hebben er nooit ingepast (53 en 54cm). Enneh....7 rompertjes is echt genoeg!  Ik zou persoonlijk meer kleding maat 62 kopen. Mijn zoontje ging gelijk daarin na de geboorte, die heeft zelfs nooit in 56 gepast! Shoppen zo vlak na de bevalling vond ik niet echt geweldig.

Succes met de laatste loodjes!
Ingeborg

hoi hoi.

ik heb inderdaad veel kleertjes in maat 56/ 62.
mutsjes heb ik genoeg en heb 2 winterjasjes.
ik heb helaas geen droger. ( paste niet in mn huis) maar heb nu gisteravond laat de laatste was opgehangen en alles is al helemaal droog.

toen ik geboren werd ( 3 weken te vroeg) ging ik ook al gelijk in maat 56.
daarom durfde ik niet zo veel in maat 50 te kopen.

en stel nou dat ze toch heel klein is, is de winkel vlak bij. kan mn vriend een aantal dingen bij halen.

bedankt voor jullie tips.

heel fijn uiteinde en doe voorzichtig!!!!!

liefs, do

Terug
Bovenaan