Baby-kleertjes

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

volgens mij ben ik te laat met alles, deze week beginnen we met de babykamer en heb zo'n zin in, druk bezig geweest met verbouwing daarom ben ik te laat hoor.

ik zat net babykleertjes uit te zoeken van me dochter toen ze baby was, bijna alles is wit dus die heb ik genomen en heb nog wat van familie gekregen allemaal jongens kleertjes en ahhhhhh wat zijn ze lief zeg ik heb er veel zin in ik ga ze deze week wassen en als de babykamer klaar is dan gaan de spullen ingericht worden en de Vlucht-tas klaar zetten natuurlijk, want die moet je vanaf 36 weken klaar hebben toch?

Ben benieuwd hoever jullie zijn met de babykamer en de kleertjes al gewassen en netjes in de kast???

Hey,

Ik heb alles al klaar,maar komt ook omdat ik al lang thuis zit met men rug en ja dan heb je daar tijd voor he,begrijp wel dat je met verbouwingen die dus niet zult gehad hebben he...
Maar ik zou nog in jouw plaats willen zijn hoor,wou dat ik er nu ook nog moest aan beginnen,is allemaal zo leuk om te doen he :)
Ik had mijn wandelwagen al gekocht al ik 13 weken was of zo,heeel vroeg dus,men babykamertje was klaar op ongeveer 20 weken...
Dan ben ik op 25 weken de geboortjekaartjes gaan bestellen en sinds vorige week is de doopsuiker ook klaar en staat hij klaar om ok mee naar het ziekenhuis te nemen,samen met de maxi cosi en men valiesje voor het ziekenhuis...
De kleertjes heb ik in het begin al eens gewassen omdat ik niet kon wachten maar heb dit onlangs nog maar eens gedaan want ja als ze dan een paar maand in de kast liggen dan dacht ik van zal het nog maar eens doen he...
Nu ben ik er helemaal klaar voor,en moet nog iets meer als 5 weken doen maar ja je weet nooit dat het iets eerder is he...
Geniet maar van alles te doen nu,is echt zo leuk he...
Liefs orchideke

Hoeveel weken ben je manal?? Ik kon het zo gauw niet in de zwangerenlijst terug vinden.
En wat is laat?? sommige moeten nog dingetjes doen als de baby geboren is!!
Geniet maar lekker van inrichten en tas inpakken. Zo kun je de laatste loodjes tenminste een beetje leuk doorbrengen toch??

Zelf ben ik wel helemaal klaar. Ik wilde eerst wachten met de kast voorzien van roze kleertjes omdat verder niemand in onze omgeving weten dat we een meid krijgen.Wel lag alles gewassen gestreken klaar!  Maar van de week zijn de voorweeen begonnen en toen ben ik lekker begonnen met het inruimen van de kast met kleertjes, een roze kanetje over het matrasje van de wieg en ledikant..

Heerlijk om te doen!!! Geniet ervan!!

Liefs Marielle
37w,2d

Hoi,

Lekker dat je nu kunt beginnen met het inrichten en klaarmaken van alles. Wij zijn deze keer ook wat later met alles hoor, lijkt wel of je iedere zwangerschap later bent. Komt waarschijnlijk omdat je alles in huis hebt en weet dat een baby in het begin eigenlijk helemaal nog niet zoveel nodig heeft als je denkt.

Ik heb dit weekend bijna alles gewassen en gestreken en ga van de week de kinderwagen weer ombouwen en de laatste dingen klaarzetten. Woensdag ben ik 36 weken. Mijn vluchtkoffer staat voor de helft klaar. Heel naief misschien maar ik ben daar ook laks mee omdat ik de vorige 2 keer gewoon lekker thuis bevallen ben.

Geniet van je laatste voorbereidingen.

Syl
35+5

Ik ben woensdag ook 36 weken en heb de vluchttas ook nog niet klaar (moet trowuesn nog een tas zoeken). Ook moet ik nog kapstokjes kopen, nieuwe kruikdoppen, enz enz enz enz. Ik moet alles nog uit soppen in de babykamer. maar eigelijk is de baby kamer ook al weer vol gebouwd met van alles en nog wat. De kinderwagen, maxicosi, wanderwagen bak, bed klossen (toevallig gisteren net gehaald omdat we er naast stonden geparkeerd)  enz enz. Dus makkelijk soppen wordt het niet. Komt wel ik ga er toch van uit dat ik nog 3 weken overloop dan valt het altijd maar mee....

Monique  

Halloo,

Ben nu 35 weken en heb de kamer wel al zo goed als klaar. Nog 1 plankje kopen en ophangen en wat kleine dingetjes nog. Wassen heb ik volgende week op het programma staan. Best nog een klus aangezien ik geen droger heb. Moet ook al het beddegoed enzo. Maar goed, daar is het verlof ook een beetje voor. Merk dat ik nu bij de 2e veel minder haast heb. Komt vanzelf wel goed denk ik dan.
Vluchttas heb ik wel zo goed als klaar. Je weet nooit wanneer je naar het ziekenhuis moet, dat kan natuurlijk ook nu al gebeuren. Heb nu nog alleen voor mezelf een nachthemd schoon ondergoed en een tandenborstel erin   zitten. De baby spullen volgen nog.

Groetjes Empe

Laat??? Hoe bedoel je , laat??? hihi... wij krijgen over twee weken pas de babykamer, gaan nl nog verhuizen begin oktober. Dus het verven, inrichten, wassen van kleertjes enz. laat nog even op zich wachten ! Wel begint het inmiddels te kriebelen hoor en zou ik het graag al gedaan hebben, maar ja, eerst de sleutel van het nieuwe huis !

Als de kamer klaar is / kan zijn ben ik 37 weken, dus, ach... wat is laat !!??

Terug
Bovenaan