baby kom maar

ik kan niet wachten totdat mijn zoontje eindelijk word geboren, wil zo graag eindelijk alle baby spullen weer gebruiken.
ook mijn oudste zoon kan niet meer wachten vooral nu de box in de woonkamer staat.
hij heeft vanaf morgen middag vakantie en ik hoop dat de baby vrijdag of het weekend geboren zal worden, dan kan zijn grote broer de hele vakantie van hem genieten!!
ook voel ik me inmiddels erg onhandig dat ik niet alles meer kan en het word zwaar.
veel kramp in mijn benen en maagzuur, geen lange stukken meer lopen, trap oplopen en daarna uithijgen.
heb zo'n zin in mijn kraamtijd!!

liefs patries 38,3 weken zwanger

Hier hetzelfde voor mij!! Alles word zwaarder pijnlijker en vermoeiender.
Kan echt niet wachten tot ik me zoon in me armen heb, ben ook zo benieuwd op wie hij lijkt.
Voor jou begint het al op teschieten moet zelf nog 3,2 weken.
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat hij van het weekend komt!

Gr. Manon

ik hoop dat die van mij nog ff blijft zitten..
ben nog steeds op het kamertje het wachten..
gister weer eens gebeld en ze zullen het d eeerste week van mei bezorgen!!!!!!
Daar dan maar weer op hopen...
Gelukkig ben ik 26 mei uitgerekend...
met in me achterhoofd blijf nog even binnen tot het kamertje er is... hihihihi...
verder is hier alles af..en gewassen..
wel nu met de warmte veel last van vocht in me voeten...
maar pootjes omhoog en nog ff genieten van me buik...en de schopjes...

Hier ook aan het wachten... nu 38 wk en 1 dag. maar ik hoop dat het nog even blijft zitten. Nog even genieten van de rust en het feit dat het zo viendelijk trappelt. Maar als ik die 40 weken gepasseerd ben weet ik uit ervaring ook dat ik niet meer kan wachten.
Bedenk wel dat de meeste baby's niet eerder maar later geboren worden dan de uitgerekende datum! als je het te graag wil worden het nog lange weken!

Succes als het wel dit weekend komt!

Ik begrijp erg goed hoe jullie je voelen. Ik wil mijn mannetje ook zo graag in mijn armen houden. Nog maar heel even. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!

Liefs mij ( 36,5 )

Helaas lief trappelen is er bij mij niet bij. Ben nu 36 weken en kan haast niet wachten tot het voorbij is :) We hebben alles klaarstaan voor de kleine en zit al ff thuis dus de dagen duren lang. Maar stiekem blijf ik hopen dat ons manneke eerder komt.

Succes allemaal!

Liefs Laura

Terug
Bovenaan