Baby kronkelt en kreunt in slaap

<p>Hey! daar was ik weer. Ik open vrij vaak topics maar mijn baby zit echt in een fase waarbij er van alles veranderd en het lukt me echt niet om overal oplossingen voor te bedenken of er achter te komen wat er is. Ook aan het cb heb ik niet altijd wat dus hopelijk hebben jullie hier eventueel ervaringen mee!</p><p>de eerste helft van de nacht slaapt mijn baby prima in zijn ledikant naast mij, duurt even soms voor dat hij slaapt maar uiteindelijk lukt het. Dan word hij tussen  3:00 en 5:00 ergens “wakker”</p><p>nu heb in dit even bekeken en hij is eigenlijk helemaal niet wakker, zijn ogen zijn nog dicht, maar hij begint te kronkelen en te kreunen en valt dan soms weer eventjes weg maar een paar minuten later begint het weer. Ik dacht voeding, en hij drinkt wel als ik hem pak maar eigenlijk maak ik hem dan natuurlijk wakker. Het kreunen en kronkelen word niet minder als ik hem laat liggen, heeft iemand hier ervaringen mee en weet wat hier de oorzaak van is? Hij is zo onrustig. Als ik hem dan de fles geef gaat hij daarna wel weer slapen maar is dan om de paar minuten weer wakker. </p>

Dit had onze dochter ook. Zo stonden wij heel vaak boven haar bedje en sliep ze gewoon. De oplossing bij ons was naar haar eigen kamertje om te slapen dan hoor je die geluidjes niet meer en als ze honger heeft gaat ze huilen en vliegen we eruit. Die kleine geluidjes hebben ze vaak zelf niet eens door of dan denk je ze zijn wakker door de ogen open, maar het hartje slaapt dan nog lekker. 

Hoe oud is je kindje?
ons dochtertje maakt ook allerlei geluiden tijdens haar slaap, echt ongelooflijk! Als we kijken is er vaak niets aan de hand. Nu krijgt ze een voeding wanneer ze echt wakker is en huilt.

De eerste week hadden wij nog geen babyfoon dus hadden wij de geluidjes niet gehoord.. wij doen snachts de deur dicht van de babykamer ivm ons hondje en hoorde blijkbaar alleen het gehuil.. na een week toch maar de babyfoon geïnstalleerd voor toch een wat geruster gevoel nou jeetje!! Wat een geluiden! Schrok me rot.. ben de eerste nacht wel een 10 keer m'n bed uit gegaan maar hij lag gewoon in diepe slaap ?. Nu zet ik het geluid uit van de babyfoon na 30 min ofzo als ik zie dat hij echt slaapt want ik werd er super onrustig van terwijl ons zoontje gewoon lekker lag te slapen ?

Ja voor mij ook een reden om mijn dochtertje na 5 maanden op haar eigen kamer te leggen. Ik werd echt continu wakker van haar gesmak en kreuntjes, Terwijl ze gewoon lekker lag te slapen.

Onze zoon is bijna 5 weken.. ik merk wel wat frustratie als hij zijn flesje wil of als hij krampjes heeft. Als hij krampjes heeft dan maak ik fiets bewegingen met zijn beentjes en dan is hij binnen no time weer rustig.. ook als hij geen krampjes heeft valt hij daardoor in slaap! Ook als hij gewoon super moe is maar niet in slaap kan vallen dan gaat hij met z'n armpjes slaan maar is wel snel te kalmeren.. gewoon wat dingen proberen! Bij ons is de uitkomst met de beentjes 'fietsen', wellicht helpt dat voor jullie ook? 

Ik denk krampjes. Was bij ons ook zo die periode. Hij sliep gewoon, maar had dan tussen 4 en 7 krampjes. We hebben hem ook op zijn eigen kamer gelegd en horen het als hij wakker is. 

Terug
Bovenaan