<p>Hey! daar was ik weer. Ik open vrij vaak topics maar mijn baby zit echt in een fase waarbij er van alles veranderd en het lukt me echt niet om overal oplossingen voor te bedenken of er achter te komen wat er is. Ook aan het cb heb ik niet altijd wat dus hopelijk hebben jullie hier eventueel ervaringen mee!</p><p>de eerste helft van de nacht slaapt mijn baby prima in zijn ledikant naast mij, duurt even soms voor dat hij slaapt maar uiteindelijk lukt het. Dan word hij tussen 3:00 en 5:00 ergens “wakker”</p><p>nu heb in dit even bekeken en hij is eigenlijk helemaal niet wakker, zijn ogen zijn nog dicht, maar hij begint te kronkelen en te kreunen en valt dan soms weer eventjes weg maar een paar minuten later begint het weer. Ik dacht voeding, en hij drinkt wel als ik hem pak maar eigenlijk maak ik hem dan natuurlijk wakker. Het kreunen en kronkelen word niet minder als ik hem laat liggen, heeft iemand hier ervaringen mee en weet wat hier de oorzaak van is? Hij is zo onrustig. Als ik hem dan de fles geef gaat hij daarna wel weer slapen maar is dan om de paar minuten weer wakker. </p>