Baby laag dragen tijdens zwangerschap

<p>Hoi allemaal, </p><p>Gister heb ik te horen gekregen dat ik ons kindje laag in mijn buik draag dus echt onder mijn navel. Ik ben nu 16 weken zwanger. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er voor en nadelen? Of is er helemaal geen verschil tussen hoog of laag dragen? </p><p> </p><p>Dank jullie wel!</p>

Toen ik op controle ging met 18 weken zat de baarmoeder 2 vingers onder de navel en dat was perfect, dus is idd gek dat iemand zou zeggen dat er iets abnormaals zou zijn? Check via google fundushoogte, daar zie je hoe de baarmoeder groeit. Pas als je over de helft bent komt je baarmoeder boven je navel.

Ik kreeg om mij heen steeds te horen dat ik laag droeg. Uiteindelijk is mijn zoontje met 37 weken hartstikke gezond geboren. Hij woog toen al 3680 gram dus ik ben blij dat hij zich vroeger aandiende ?

Ah super dank je wel! Een kennis van mij was vroeger vk en die zei dat ineens.. beetje onzeker van geworden denk ik

Hoi hoi, ik kreeg dit ook te horen en de laatste controle heb ik toch even nagevraagd. Maar het is niks om je zorgen om te maken zei ze. Ons kleine meisje ligt gewoon erg graag heel laag in de baarmoeder. Prettig voelt het niet altijd, maar het schijnt heel normaal te zijn☺️

Ik ben nu 20 wkn en de baby zit net boven mijn navel dit is normaal en niks om je zorgen over te maken je baarmoeder groeit na mate wat sneller ook succes met de zwangerschap xx

Terug
Bovenaan