<p>Beste allemaal, <br /><br />Ik zit met een vraagje waar ik online niet veel over kan vinden. <br />Onze zoon is 7,5 maand oud en is over het algemeen een vrolijk tevreden mannetje. Rollen doet hij niet (van rug naar buik is hem wel een aantal x gelukt, maar zijn interesse ligt er duidelijk niet)... Dit vind ik wel bijzonder aangezien ik bij iedereen hoor dat hen kinderen al ongeveer vanaf 4 maanden begonnen te rollen...<br /><br />Afijn... op zijn buik vindt hij het best leuk om te spelen, alleen sinds 1,5 week laat hij plots vanuit het niks zijn hoofd vallen (vol op zijn voorhoofd op de grond zegmaar). Is er iemand die dit herkent? Is het iets waar ik mij zorgen om moet maken? <br />Verder is onze man helemaal idolaat van zitten (kan al heel goed zelf zitten wanneer je hem rechtop zet en staan (met ondersteuning))... liggen is steeds minder interessant. <br /><br />Ik ben denk ik vooral op zoek naar geruststellende verhalen eigenlijk, haha. Krijg een beetje 'stress' van alle verhalen waar kinderen op deze leeftijd alles al perfect doen enzo en onze man als een soort blokje beton blijft liggen.... </p><p> </p>