Baby lag met zijn kop naar beneden!!

Hi,
heb vandaag met 10 weken een echo gehad en de baby lag nu al met zijn kop naar beneden.
Het is helemaal niet bij me opgekomen om het aan de gyn te vragen maar is dit wel een goed teken??
Volgens de gyn zag alles er goed uit.

Hoe liggen jullie kindjes???

gr
FF

Als het goed is draaid mijn kindje nog alle kanten op. Pas in de laatste maand gaat het kindje de juiste houding aannemen. Tegen de tijd dat jij weer buiten stond is jouw kindje waarschijnlijk al weer tientallen keren over de kop gekomen. Op dit moment heeft jou kindje nog alle ruimte om zich lekker vrij te bewegen. Het zou niet best zijn lijkt me om al die maanden met je hoofd naar beneden te moeten liggen.

Gaat verder alles goed met je? Kun je een beetje tegen de warmte? Zelf ben ik vanmiddag niet meer buiten geweest, het wordt mij een beetje te warm nu.

Groetjes Petra

Hoi
Ons kindje lag met de 10 weken echo ook met het hoofdje naar beneden, begon daarna druk te bewegen en ging uiteindelijk weer rustig met het hoofdje naar beneden liggen.En was volgens de vk  was het  allemaal goed.
Maar inderdaad het heeft zoveel ruimte het zwemt w.s. vrolijk in het rond, haha.
Maar lekker van genieten!

Terug
Bovenaan