Baby laten logeren

<p>Hi, </p><p>Wij werken beiden onregelmatig. Nu komt het soms met de diensten zo uit dat hij het beste bij opa en oma kan blijven slapen. Dit gaat wel echt tegen mijn gevoel in, om een baby van 4 maanden al te laten logeren.</p><p>Hoe deden jullie dit? Wat vinden jullie? </p>

Ik heb zelf geen ervaring met late diensten enzo. Maar als het voor jullie kindje op deze manier het rustigst is, zou ik hem lekker laten logeren bij opa en oma als zij dat ook fijn vinden. 
Onze zoon heeft voor het eerst gelogeerd toen hij 5 maanden was bij opa en oma. Tot nu toe is het zo gelopen dat hij elke 2 maanden een keertje uit logeren gaat bij een van zijn opa's en oma's. De eerste keer vond ik het heel moeilijk, maar nu vind ik het eigenlijk wel lekker zo eens in de 2 maanden. 

Ik heb ook geen ervaring met late diensten, maar soms komt het zo uit dat op de dag dat mijn ouders oppassen, mijn moeder erg vroeg moet beginnen. Dan komt het gewoon beter uit dat mijn dochter daar slaapt, zodat zowel mijn moeder als ik ons niet hoeven te haasten en mijn dochter gewoon haar eigen ritme kan aanhouden. 
Opa en oma vinden het super gezellig en wij vinden het ook wel een keer lekker. 
We zijn hier ook mee begonnen zo rond de 4/5 maanden en het bevalt nog steeds goed. 

Je kan het gewoon een keertje proberen voor een date night en dan kan je ff wennen aan het gevoel, voelt het nog niet goed of juist wel dan weet je dat.. komt wel goed! Juist die momentjes moet je ook pakken haha

Geen late diensten, maar wel eens wat anders tot laat gehad. Ons mannetje is 11 weken en afgelopen weken 2keer gelogeerd. Het is even een vreemd gevoel als hij niet thuis is. Maar ik vind het prima kunnen als hij het gewoon goed doet.

Hi,
Ik denk idd ook dat je het beste kan doen wat het rustigste is voor je kindje. Ik heb er zelf ook geen ervaring mee. Maar wat ik hier boven lees klinkt als muziek in de oren. Ik zou zo graag eens lekker een avondje met m'n mannetje wat leuks gaan doen, even wat tijd samen. Wij zijn een huis aan het bouwen, hebben een dochter van 1,5 en een dochter van bijna 2 weken. Dus het komt er niet echt meer van. Is helemaal niet erg, maar lijkt me wel weer een keertje leuk. Maar nu komt het.. Ik ben er zelf absoluut niet goed in. Ik wil zelf degene zijn die ze naar bed brengt. Ik vind het zo naar om bij ze weg te zijn. Misschien komt het ooit nog.. ;). Maar gewoon lekker doen hoor als je dat kunt. Groetjes!

Heej, ik zelf werk ook onregelmatig en als ik moet bijv laat vroeg heb of om 7:00 uur moet beginnen slaapt ze altijd bij mijn ouders. 
Manders moeten zowel mijn ouders als ons dochtertje harstikke vroeg uit bed. Wij doen dit al zo vanaf het moment dat ik ben gaan werken en gaat prima! Mijn ouders hebben dan ook een heel kamertje voor haar met ledikant enz. Ze slaapt er net zo goed als thuis. 

Onze zoon gaat vanaf dat hij 4 maanden op zondag naar mijn ouders en op maandag haal ik hem na mijn werk op. Fijn voor iedereen. 

Terug
Bovenaan