Baby laten logeren

<p>Hi, </p><p>Wij werken beiden onregelmatig. Nu komt het soms met de diensten zo uit dat hij het beste bij opa en oma kan blijven slapen. Dit gaat wel echt tegen mijn gevoel in, om een baby van 4 maanden al te laten logeren.</p><p>Hoe deden jullie dit? Wat vinden jullie? </p>

Ik heb zelf geen ervaring met late diensten enzo. Maar als het voor jullie kindje op deze manier het rustigst is, zou ik hem lekker laten logeren bij opa en oma als zij dat ook fijn vinden. 
Onze zoon heeft voor het eerst gelogeerd toen hij 5 maanden was bij opa en oma. Tot nu toe is het zo gelopen dat hij elke 2 maanden een keertje uit logeren gaat bij een van zijn opa's en oma's. De eerste keer vond ik het heel moeilijk, maar nu vind ik het eigenlijk wel lekker zo eens in de 2 maanden. 

Ik heb ook geen ervaring met late diensten, maar soms komt het zo uit dat op de dag dat mijn ouders oppassen, mijn moeder erg vroeg moet beginnen. Dan komt het gewoon beter uit dat mijn dochter daar slaapt, zodat zowel mijn moeder als ik ons niet hoeven te haasten en mijn dochter gewoon haar eigen ritme kan aanhouden. 
Opa en oma vinden het super gezellig en wij vinden het ook wel een keer lekker. 
We zijn hier ook mee begonnen zo rond de 4/5 maanden en het bevalt nog steeds goed. 

Je kan het gewoon een keertje proberen voor een date night en dan kan je ff wennen aan het gevoel, voelt het nog niet goed of juist wel dan weet je dat.. komt wel goed! Juist die momentjes moet je ook pakken haha

Geen late diensten, maar wel eens wat anders tot laat gehad. Ons mannetje is 11 weken en afgelopen weken 2keer gelogeerd. Het is even een vreemd gevoel als hij niet thuis is. Maar ik vind het prima kunnen als hij het gewoon goed doet.

Hi,