<p>Hoi</p><p>Mijn zoontje van 7,5 maand ben ik aan het leren op zijn eigen kamertje te slapen snachts. Voorheen sliep hij nog lekker bij ons in de co sleeper maar daar wordt hij nu echt te groot voor.</p><p>Overdag slaapt hij al in zijn eigen kamertje en dat gaat goed dus ik dacht dat het nu wel goed zou zijn voor de volgende stap. Twee nachten ben ik nu bezig om hem dus snachts op zijn eigen kamer te slapen. Dit gaat opzich redelijk goed tot 24.00 en dan begint hij met huilen. Ik geef hem dan een flesje en dan gaat hij gelukkig weer door met slapen. Om 2.00 begint hij weer en moet ik even een paar keer heen en weer voor een speentje en als dit niet werkt haal ik hem er even uit en leg ik hem terug. Al met al ben ik zeker een half uur bezig om een speentje te brengen en er even bij te blijven tot hij slaapt. Om half 4 begint hij weer en dan pikt hij dit niet meer en neem ik hem maar bij mij in bed. </p><p>Heeft iemand tips ? En na hoelang kan ik ongeveer verbetering zien ? Want hoe het nu eraan toe gaat trek ik niet langer </p><p>De deur staat al open en wij slapen er een kamer naast. In de co sleeper op zijn kamer is geen optie want hij is er echt te groot voor geworden.</p>