Baby ligt/beweegt tegen rechterkant

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben 26 weken en weet dat mijn kind momenteel in een stuit ligt.<br />Sinds een aantal dagen is hij ontzettend druk. Zowel overdag als 's nachts. Geeft mij natuurlijk een heerlijk gevoel dat hij zo lekker beweegt. Nu heb ik het idee dat hij helemaal rechts ligt. Wanneer hij beweegt, voelt dit soms niet fijn aan en heb ik de hele dag een beurs/spierpijn-achtig gevoel.</p><p>Heeft iemand tips/adviezen voor mij?</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Volgens mij hebben ze gewoon hun favoriete plek om te liggen. Die van mij ligt altijd tegen rechts met zijn rug dus schopt links de boel blauw. Sinds week 30 ook mijn ribben en dat is niet fijn. Vaak kan ik hem wel lokken door te "spelen"naar waar ik hem heen wil bewegen  door daar te porren voorzichtig en dat werkt. Al draait hij na een uur weer terug in zijn favoriete plekje haha. 
 
Mijn zoontje lag ook tot het eind in stuit. Vandaar gehaald met de keizersnede. Af en toe kroop hij naar een kant in mn buik en begon flink te trappen, ik was letterlijk bont en blauw! Toen gaf mijn verloskundige aan dat ik hem zelf wel wat aan de kanten mocht drukken. Ze heeft me voorgedaan hoe haha! Want ik vond t maar eng..
Als hij dan weer eens tegen mijn ribbenkast aan douwde drukte ik hem wat weg haha! Maar niet altijd hoor, voorkeur houden zs toch.
 
Terug
Bovenaan