Baby ligt erg laag

Ik ben dinsdag voor de 20 weken echo geweest. Ik was op dat moment 21 weken.
Ze zette dat ding op mijn buik en zei meteen dat de baby al erg laag ligt, ze kon nog maar net en met veel moeite het gezichtje te pakken krijgen. Nu schijnt dat wel normaal te zijn als het niet je eerste kindje is en bij mij is het natuurlijk al het 4e kindje.  En nu snap ik dus ook waarom ik de vorige keren al zo snel last van bukken e.d. had! Toen lag de baby natuurlijk ook al laag.
Verder was de echo geweldig! Alles zag er prima uit en ze dacht ook dat ik al iets verder zou zijn. Ik weet niet wat het wordt want we willen ons graag laten verrassen.

Hoi,

Gefeliciteerd met je goede echo!
Knap van jullie dat jullie het hebben kunnen volhouden om niet te vragen of het een jongetje of een meisje is tijdens de echo!

Ik ben zwanger van de derde, maar ik heb dat helemaal niet dat de kleine erg laag ligt. Ik moet erbij zeggen dat ik het liever wel had gehad, misschien zouden mijn bevallingen dan ook iets gemakkelijker zijn. Blijkbaar heb jij wat meer ruimte in je bekken!

Geniet lekker verder,

Michele (22+5 van de 3e)

Wat fijn dat de echo goed was. Had je dezelfde als de vorige keer? Wij verwachten de 2e en ons kindje zit juist erg hoog. Bij jouw is er waarschijnlijk al veel ruimte gemaakt door de vorige 3 kids. Wel lastig bij een echo, maar voor de rest toch niet vervelend of wel?

Nog even een ander vraagje: kom je wel eens bij vd Ven? Hebben ze daar leuke kleding voor kids? Ik woon er maar een paar km vandaan, maar ben er nog nooit geweest.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Mossje,

Jouw verhaal komt me bekend voor. Ik ben nu bijna 22 weken zwanger van ons derde kindje en deze spruit ligt ook heel erg laag. Het kindje lag met de 20 weken echo met de billen naar beneden en met de voetjes bij de oren. De VK had ook heel erg veel moeite om de blaas te bekijken tijdens de echo. Ook was het niet mogelijk om het geslacht van het kindje te bekijken. Nu maakte dat ons niet zoveel uit omdat ook wij het geslacht niet willen weten. Ik wist eigenlijk niet dat het vaker voorkwam dat kindjes zo laag lagen na meerdere zwangerschappen. VOor een bevalling maakt het voor mij niet zoveel uit omdat ik voor een derde keer een keizersnede krijg (twee stuitliggingen).

Groeten,
Jacoline

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2008 13:19:21'));

Wat fijn dat de echo goed was. Had je dezelfde als de vorige keer? Wij verwachten de 2e en ons kindje zit juist erg hoog. Bij jouw is er waarschijnlijk al veel ruimte gemaakt door de vorige 3 kids. Wel lastig bij een echo, maar voor de rest toch niet vervelend of wel?

Nog even een ander vraagje: kom je wel eens bij vd Ven? Hebben ze daar leuke kleding voor kids? Ik woon er maar een paar km vandaan, maar ben er nog nooit geweest.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Ik had inderdaad dezelfde als de vorige keer. Ik wist het zelf niet meer, maar zij kon ons zich nog herinneren. (mijn geheugen....net een vergiet)
Dat de baby laag ligt is alleen lastig met veel bukken, dan krijg ik harde buiken. Nou ja, dan maar iets minder bukken.

Ik kom wel eens bij vd Ven. Zeker voor jongens hebben ze erg leuke en stoere kleren. Je moet er altijd wel vrij snel als de nieuwe collectie binnen is bij zijn, want het is dan erg snel uitverkocht (en altijd net die maat die jij zoekt)
Voor meisjeskleren kan ik er niet altijd slagen. Mijn dochter is 9 en heeft echt al haar eigen smaak.

Groetjes,
Els

quote: Mossje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2008 15:29:07'));

quote: Mama van Dean reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2008 13:19:21'));

Groetjes,
Nelly.
Hoi Nelly,

Ik had inderdaad dezelfde als de vorige keer. Ik wist het zelf niet meer, maar zij kon ons zich nog herinneren. (mijn geheugen....net een vergiet)
Dat de baby laag ligt is alleen lastig met veel bukken, dan krijg ik harde buiken. Nou ja, dan maar iets minder bukken.

Ik kom wel eens bij vd Ven. Zeker voor jongens hebben ze erg leuke en stoere kleren. Je moet er altijd wel vrij snel als de nieuwe collectie binnen is bij zijn, want het is dan erg snel uitverkocht (en altijd net die maat die jij zoekt)
Voor meisjeskleren kan ik er niet altijd slagen. Mijn dochter is 9 en heeft echt al haar eigen smaak.

Groetjes,
Els

Hoi Els,

Vervelend  dat je last hebt als je moet bukken. Had je dat bij de vorige zwangerschap ook?

Ik zal toch eens gaan kijken bij vd Ven. Dean heeft maat 86/92 onder en 92/98 boven. Ik ben ook vooral op zoek naar korte broeken.

Bedankt!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan