baby ligt erg laag...

Wie herkent dit?

Onze kleine spruit ligt namelijk erg laag! tenminste zo voelt dat. dan wordt die druk in eens zo sterk.
Soms voel je het ook bewegen helemaal onderin. Als ik op de bank lig of in bed, dan zit de kleine over het algemeen iets hoger. tot bijna aan mijn navel. We zijn nu bijna 19 weken zwanger.

Ik vertelde dit aan mijn moeder. En die zei: jij lag ook helemaal onderin. ik moest je op het laatst gewoon ondersteunen. en liep net als een eendje te waggelen. Dit had ze al met 6 maanden... Als ik het zo hoor, dan staat er me nog wat te wachten!

groetjes

hoi,

bij mij is dat ook zo.
ik voel het kindje echt aan de onderkant schoppen., maar dat kan ook komen omdat je baarmoeder nog niet echt gegroeid is naar boven. ik ben nu 21 weken en mijn baarmoeder zit 3 vingers onder mijn navel. precies zoals het hoort

haai

dit herken ik ook de kleine van ons ligt ook helemaal onderin mijn buik en voel ook meestal het gedraaien bij mijn schaamstreek lies.soms heel vervelend maar als ik ga liggen voel ik meestal de kleine na boven komen want ik verneem de meeste schopjes rond mijn navel maar de kleine heeft nu nog alle ruimte en over een tijdje niet meer.en je baarmoeder is natuurlijk ook nog niet zo groot.maar ik merk het nu al aan het lopen van mij je ziet echt dat ik zwanger ben want heb ook heel veel last van de rug en banden herkennen jullie dit ook?

Hoi hoi!

Die van ons schopt dan weer boven mijn navel, dan weer onder bij mijn schaamstreek. Hij gaat echt alle kanten op :) Mijn baarmoeder was twee weken geleden al 3 vingers boven mijn navel, erg groot dus. Mijn zwangerschap verloopt echt zoals bij de eerste, Ook ik loop al te waggelen vanwege de problemen met mijn bekken. Ik heb inmiddels zo'n buikband en daar heb ik wel steun van. Zie wel op tegen het inkopen doen voor de Sint, zo'n eind lopen!!

bedankt voor jullie reacties...

Het kan indd vervelend zijn. heb gister de 20 weken echo gehad. heb meteen ook ff gevraagt of het erg laag ligt. ze zei: ja, hij ligt vrij laag. en dat kan soms erg vervelend zijn/ aan voelen. ik moest daarom goed op mijn houding letten...

Alles is goed met onze kleine spruit!

xx

Terug
Bovenaan