baby ligt heel erg laag

hallo!
ik voelde het al, zag het aan m'n buik, de verloskundige voelde het pas en vandaag tijdens de 3D echo (die GEWELDIG was!!) zag de echoscopiste het ook, onze baby ligt ontzettend laag. helemaal met z'n hoofdje voor de uitgang. ze zei dat dat lastig kan zijn omdat je steeds het gevoel hebt dat je moet plassen (wat inderdaad zo is), maar nu bedenk ik me ineens dat ik na een tijdje zitten ook vaak een pijnlijk gevoel heb aan m'n vagina, alsof ik er een trap in heb gekregen. dit trekt vaak snel weer weg en ik heb me er eigenlijk nog geen zorgen over gemaakt, maar nu zit ik heb toch aan elkaar te koppelen.... zou het een met het ander te maken kunnen hebben? en zou het kwaad kunnen? ik ga morgen ook maar even de vk bellen, maar wie weet kent een van jullie het ook wel.
groetjes sabine

Hoi Sabine,

Een beurs gevoel in je vagina kan ook te maken hebben met bekkenklachten (die zijn er in vele soorten en maten). Ikzelf heb er last van als ik lang heb gestaan of geslenterd (boodschappen doen, winkelen, lopen met mijn oudste die nog niet zo snel is). Als je weer even zit gaat het over.
Misschien is dat ook wat jij hebt?
Maar vervelend, en bel inderdaad gewoon de vk als je vragen hebt!

groeten,

Erica

hoi
Ik heb dat ook, dat het kindje heeeeel laag ligt.
ik kreeg dat ook te horen bij de pretecho. Ik merkte het alleen aan bewegingen, dus als het kindje beweegt voel ik het echt heel laag, soms een soort bubbeltjes gevoel via mn vagina, maar pijn heb ik er niet echt aan.
Af en toe een steekje maar niet dat ik me daar zorgen om maak
Ik vroeg toen ook aan die vrouw van de pretecho of het kwaad kon, maar zij zei dat het alleen maar lastig is met inderdaad het plas gevoel, of het moeten plassen en maar 3 druppeltjes te hebben.
Zij zei ook dat er kindjes zijn die al vanaf 20 weken klaar liggen met het hoofdje naar beneden.
Nou ik moet morgen naar de verlos, eens kijken of ze al kan voelen hoe het ligt en ik zal ook eens vragen of het verder kwaad kan.
Maarja een kindje kan ook nog heel lang draaien toch??? dus mis ligt het wel eens anders ook, want mn schopjes die ik krijg zijn ook niet altijd op dezelfde plek.
Dat ik dan echt denk dat ze overdwars ligt.
Want dan word ik zowel links als rechts van mn buik geschopt.
Nou laat maar horen wat jou vk zei.

veel succes verder
liefs jolanda

Ik voel zo nu en dan ook een soort plofje in mijn vagina. en de baby is dan ook druk bezig. Lijkt wel of er een arm in zit dan.....hahahah althans zo voelt het! Ook ik moet zooooo vaak plassen en je weet dan al bijna zeker dat er niks komt... handig!

hoi, dankje voor jullie reacties! ik heb de verloskundige gebeld en ze vertelde me dat het geen kwaad kan en dat het ook gewoon met mijn bouw te maken heeft. het is alleen vervelend qua plassen. dat pijnlijke gevoel in m'n vagina wist ze verder ook niet, kan ook gewoon met m'n bekken etc te maken hebben. volgens mij is de baby op dit moment ook hard aan het groeien en misschien heeft het daar ook wel wat mee te maken.
groetjes sabine

Terug
Bovenaan