Baby ligt heel laag

<p>Hallo allemaal, ik ben dinsdag 20 weken zwanger van mijn 2e kindje. Nou heb ik het gevoel dat de baby heel erg laag ligt. Echt wel een flink stuk onder mijn navel. Daardoor is mijn buik ook al best groot zit me dat soms ook wel al in de weg. Zijn er meerdere die dit hebben en kan dit kwaad wat betreft vroeg geboorte? </p><p>Groet Sandra</p>

Ik ben vrijdag 20 weken en heb ook t idee dat hij bij mij heel erg laag ligt. Ook ik heb al een flinke buik. Geen idee of het daaraan ligt trouwens. Geen idee of dit kwaad kan, ik denk het niet hoor. Ik denk hoe verder je komt in de zwangerschap hoe groter de baby wordt en dus minder ruimte heeft en t niet meer te kiezen heeft of heel laag gaat liggen ofzo niet. 

Hier hetzelfde. Ben nu ook 20 weken. Voel de baby ook continue laag, maar dat is ook niet zo gek. Bij 20 weken komt je baarmoeder nog maar tot je navel ongeveer. De baby kan nog niet veel anders dan laag zitten ? 

Ben nu 25 weken en bij de laatste controle lag de kleine al met zijn hoofdje benede bij me bekken ze hebben er niks van gezecht dus denk alles goed:)

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Je baarmoeder komt nog maar tot je navel, dus veel verder kan de baby niet komen. ;) Ik ben nu 28 weken zwanger van mn tweede kindje en dit kindje ligt al een beetje ingedaald (met het hoofd tussen mijn bekken). Mijn eerste zoontje met 30 weken al en uiteindelijk gewoon met 38 weken bevallen. Dus het zegt niks over vroeggeboorte!

Geen zorgen. Ondanks deze dingen ben ik nu met 40 weken nog steeds zwanger. ;) lag ook laag, vroeg ingedaald, snel ook diep ingedaald maar hij zit er nog steeds. 

Terug
Bovenaan